בת 31 נעצרה בחשד שהשתכרה, הכתה את בנה - וניסתה להסתירו

שוטרים הגיעו לדירה של תושבת קריית גת לאחר שהשכנים התלוננו על צעקות והעלו חשד לאלימות במשפחה. האישה נמצאה בגילופין עם תינוק לצידה, ולאחר חיפושים אותר ילד בן 8, מוחבא תחת שמיכה על המיטה, ולגופו חבלות

אישה באזיקים
אילוסטרציה | צילום: רויטרס

משטרת ישראל עצרה אתמול (חמישי) לחקירה תושבת קריית גת בת 31, בחשד להתעללות ותקיפת בנה הקטין, שאותר על ידי השוטרים בדירה כשהוא סובל מחבלות במספר אזורים בגופו וכשהוא מכוסה בשמיכה - ככל הנראה במטרה להסתירו.

השוטרים הוזעקו אתמול לבית מגורים בעיר בעקבות דיווח על צעקות וחשד לאלימות במשפחה. השוטרים שאיתרו את הכתובת והגיעו אל הבית, העלו את רמת החשד כשפגשו באישה שפתחה להם את הדלת, והבחינו שהיא נמצאת בגילופין, ולצידה תינוקת.

השוטרים שחשדו כי ישנו ילד נוסף, שלפי החשד הוא זה שהותקף, ערכו חיפוש בתוך הבית - ואיתרו באחד החדרים שמיכה מגולגלת על מיטה, ובתוכה מצאו ילד כבן 8 כשהוא סובל מחבלות בגופו. לפי החשד, האם החשודה ניסתה להסתיר אותו מפני השוטרים.

החשודה נעצרה לחקירה בחשד להתעללות, תקיפת קטין וגרימת חבלה על ידי אחראי, ומעצרה הוארך אמש עד לתאריך 3 ביולי 2022. במקביל, פועלים חוקרי המשטרה מול גורמי הרווחה על מנת להבטיח את שלומם של הילדים.