"בעטו ודקרו כי חשדו שהצית צעיף של מכבי": אישום נגד שני צעירים

בן ביטון בן ה-23 מבית דגן נאשם בתקיפה בנסיבות מחמירות, וקטין נוסף בן 17 נאשם גם כן בגרימת פציעה - לאחר ששניהם תקפו ופצעו אוהד של בית"ר שהמתין בתחנת אוטובוס ולא עשה דבר. "נתקף אדם שכל חטאו היה שעמד סמוך למקום שבו שרפו צעיף"

זמן צפייה: 01:28

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד בן ביטון בן ה-23 מבית דגן בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, וכן נגד קטין בן 17 בגין פציעה בנסיבות מחמירות - לאחר ששניהם תקפו ופצעו אוהד של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כי חשבו שהצית צעיף אוהדים של מכבי תל אביב.

מכתבי האישום עולה כי בחודש שעבר נערך משחק כדורגל בין מכבי ת"א לבין בית"ר ירושלים, באצטדיון בלומפילד שבתל אביב. עם סיום המשחק, המתין בתחנת האוטובוס המתלונן, שהינו קטין שהגיע לאצטדיון במטרה לעודד את קבוצת בית"ר ירושלים. בזמן שהמתין, עמד לידו אדם אשר הצית צעיף שנושא את הלוגו של קבוצת מכבי תל אביב.

במקביל, יצא מהאצטדיון רכב, ובתוכו אוהדי קבוצת מכבי תל אביב. משהבחינו נוסעי הרכב בצעיף הבוער, עצרו את הרכב הנאשמים וירדו ממנו - והחלו לתקוף שניהם את המתלונן. הם דחפו אותו ובעטו בו והקטין אף דקר אותו בראשו, ולאחר מכן שבו שניהם לרכב - ונסעו מהמקום.

במקביל לכתב האישום, הוגשו בקשות להארכת מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים נגדם. עו"ד יונתן אליהו טל אמר כי "המשיב תקף אדם שכל חטאו היה שעמד סמוך למקום שבו שרפו צעיף". כתב האישום כאמור מייחס לביטון עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, כמו גם שיבוש הליכי חקירה - משום שבנוסף, ביקש מנהגת הרכב למחוק הקלטה של שיחה שנערכה בתוך הרכב, ואף ביקש ממנה להימנע מלשתף פעולה עם המשטרה.