"הייתי בהלם": תושב נהריה תקף פקח באגרופים ופצע אותו

רוכב אופניים חשמליים בן 47 תקף באלימות פקח של עיריית נהריה לאחר שהעיר לו כי הוא נוסע על המדרכה. עוברי אורח ניסו להרחיק את התוקף ולבסוף הפקח נזקק לטיפול רפואי והתוקף נלקח למעצר

זמן צפייה: 01:48

תושב נהריה תקף אתמול (שלישי) פקח של הערייה לאחר שהעיר לו על שנסע עם אופניים חשמליים על המדרכה. כתוצאה מהתקיפה הפקח נפצע באורח קל-בינוני ונזקק לטיפול רפואי. התוקף נעצר זמן קצר לאחר מכן ונפתחה חקירה בעניינו.

התקיפה התרחשה לאחר שפקח העירייה העיר לרוכב אופניים חשמליים על כך שהוא נוסע על המדרכה. הרוכב, תושב העיר בן 47, התעצבן והכה את הפקח. העימות התפתח לאגרופים ומכות, בעוד עוברי אורח ניסו להרחיק את התוקף מהפקח.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2202231158' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נוסף של התקיפה' poster='' kid='1_2gi3uqa9' duration='8']

לאחר המקרה סיפר הפקח: "הייתי בהלם. הערתי לו על אופניים חשמליים, 'למה הוא נוסע על המדרכה', והוא הרים ידיים. קצת זעזוע מוח, כאב ראש, אבל בסדר. אף פעם לא קרה לי דבר כזה. אני עובד בעירייה 9 שנים".

מעיריית נהריה נמסר כי "זהו אינו מקרה התקיפה הראשון כנגד עובדים ברשות וניתן לראות כיצד ההסתה המתמשכת ברשתות החברתיות נגד עובדים מסורים שעושים את עבודתם לשמירה על שלום הציבור, מתורגמת להתנהגות אלימה בשטח". ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, גינה את המקרה וקרא למשטרה למצות את הדין עם התוקף.