אישום: פיתה בת 5 - ואנס אותה

כתב אישום מחריד הוגש נגד תושב נוקדים בן 32 שמואשם באינוס ובמעשים מגונים בילדה בת 5. הנאשם הפסיק רק לאחר שבת זוגו נכנסה לחדר וגילתה אותו עירום ואת הילדה בוכה ומבוהלת

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נתנאל אורקיזה (32), תושב נוקדים, בגין עבירות של אינוס ומעשים מגונים בילדה בת 5.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שני טביב, לפני כשבוע וחצי נכנסה הילדה הקטנה לביתו של אורקיזה כדי לשתות מים. אורקיזה קרא לה לבוא לחדר השינה, הושיב אותה על המיטה ושיחקה איתה. אורקיזה לא הסתפק בזה והורה לה, ילדה בת 5, לשתות כוס יין.

היין נשפך על בגדיה והוא קרא לה לבוא אחריו לחדר השירותים, שם הסיר את הטייץ שלבשה ואת תחתוניה ופשט את כל בגדיו. בכתב האישום מתוארים עבירות מין מזעזעות כלפי הילדה. אורקיזה הושיב את הילדה על האסלה כשרגליה פשוקות וביצע בה מעשה מיני.

בהמשך הוא הוביל אותה לחדר השינה, השכיב אותה על המיטה כשהיא על גבה, שפך על איבר מינו יין, נשכב מעליה ואנס אותה. הילדה החלה לבכות ואמרה לנאשם כי כואב לה. רק אחרי שבת זוגו של אורקיזה נכנסה לחדר השינה ומצאה אותו ערום, הוא הפסיק בזמן שהילדה ממשיכה לבכות ומבוהלת.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט כי אורקיזה יישאר עצור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.