לקראת החקירה הנגדית: תתוגבר האבטחה על הדס קליין

פרסום ראשון: אחרי חשיפת חדשות 13 על אודות התלונה שהגישה העדה המרכזית בתיק 1000 בשל פרסום תמונת ביתה וכתובתה - במשטרה לא לוקחים סיכון ומעלים את הכוננות בדמות תוספת אמצעי אבטחה לקליין. ביום שני תתחדש עדותה וביום שלישי תחל החקירה הנגדית

זמן צפייה: 01:20

פרסום ראשון: לאחר שהשבוע נחשף במהדורה המרכזית של חדשות 13 דבר תלונתה של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדת התביעה המרכזית בתיק 1000, על פרסום תמונת ביתה וכתובתה - במשטרה לא לוקחים סיכון ומעלים הערב (שבת) כוננות בדמות אמצעי אבטחה נוספים לקליין, לקראת חקירתה הנגדית השבוע.

הדיווח הערב, כאמור, מגיע יומיים אחרי שפורסם בחדשות 13 כי אחרי עדותה, קליין פנתה למשטרה ולפרקליטות והתלוננה נגד איש התקשורת אלי ציפורי, עיתונאי "מעריב" ו"גלי ישראל", בגין הטרדה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0707222023' autoplay='0' credit='' desc='"מוטרדת ומאוימת": הדס קליין הגישה תלונה נגד אלי ציפורי' poster='' kid='1_pphyx2pv' duration='']

התלונה הגיעה בעקבות ציוץ שפרסם ציפורי בטוויטר, ובו הוא חשף את תמונת ביתה והכתובת שלה. במשטרה החלו בבדיקת הנושא והנחו את קליין להגיש תלונה מפורטת. בקרוב תיגבה ממנה העדות המפורטת, וגורם בכיר במערכת אכיפת החוק אמר לחדשות 13: "מדובר בעבירה ברורה של הטרדת עד, זו חציית קו אדום. לא פלא שקליין מרגישה מאוימת ומוטרדת, פרקליט המדינה חייב להורות על חקירתו באזהרה של ציפורי".

השבוע צפוי פרקליט המדינה עמית איסמן להחליט אם להזמין את ציפורי לחקירה. ציפורי שכר את שירותיו של עורך הדין ציון אמיר. גורם בכיר במערכת האכיפה אומר שציפורי חייב להיות מוזמן לחקירה לנוכח פרסום התמונה והפרסום על אמצעי אבטחתה של קליין - בציוץ אחר.

הציוץ של אלי ציפורי שהובילה לתלונה של הדס קליין במשטרה
הציוץ של אלי ציפורי שהובילה לתלונה של הדס קליין במשטרה | צילום: לפי סעיף 27א'

ביום שני תתחדש עדותה של קליין, כשבפרקליטות צפויים להודיע לבית המשפט על הגשת התלונה נגד וביום שלישי תחל חקירתה הנגדית של קליין על ידי פרקליטי נתניהו, שינסו לקעקע את אמינותה. מדובר במשימה קשה לאור העדות האמינה והקוהרנטית בחקירתה הראשית.