המשטרה פענחה את רצח הקשישה באום אל-פחם: בנה יואשם במעשה

הצהרת תובע הוגשה נגד נור אל-דין מחאמיד בן ה-47, בגין רצח אמו זינאב בת ה-83 לפני כחודש. פרקליטות מחוז חיפה תגיש נגדו בקרוב כתב אישום. מתחילת השנה: 7 נשים נרצחו במגזר הערבי

זמן צפייה: 00:20

לכל אישה יש שם: המשטרה התירה היום (ראשון) לפרסום כי פענחה את רצח הקשישה זינאב מחאמיד באום אל-פחם לפני כחודש. הצהרת תובע הוגשה היום נגד בנה, נור אלדין מחאמיד ב- ה-47, ובימים הקרובים פרקליטות מחוז חיפה תגיש נגדו כתב אישום בגין רצח אמו, ותבקש להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. מדובר באישה השביעית שנרצחת מתחילת השנה במגזר הערבי.

כאמור, לפני כחודש נמצאה מחאמיד בת ה-83 בביתה שבעיר כשהיא ללא סימני חיים ועליה פצעי דקירה. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות שבסופן נעצר בנה, תושב המקום בן 47, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

לעוד כתבות בנושא:

חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה בביתה; בעלה נעצר

חשד לרצח בבני ברק: אישה בת 65 נדקרה למוות – בנה נעצר

תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה
זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה | צילום: חדשות 13

חובש רפואת חירום במד"א מחמוד אבו חוסין, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 83 שוכבת עם פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

לפני שבוע, כזכור, בית משפט השלום בחיפה האריך בתשעה ימים את מעצר בעלה בן ה-48 של אמינה פרחאת יאסין בת ה-35, שנמצאה בשבת שעברה ללא רוח חיים בביתה בג'דיידה מכר שבגליל המערבי. הגבר, כזכור נעצר בזירת הרצח. לזוג ישנם שישה ילדים.

לפני כחודש, אישה בת 65 נדקרה למוות ברחוב הרצל בבני ברק, לפי החשד על ידי בנה בן ה-32. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את הבן ופתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".