מו"לית ישראל היום, בכירים ביטחוניים ויועמ"ש לשעבר: עדי אולמרט בתביעה שהגיש נתניהו

רה"מ לשעבר הגיש רשימת עדים בתביעת הדיבה שהוגשה נגדו מצד משפחת נתניהו. בין העדים נמצאים ד"ר מרים אדלסון, ראשי המל"ל והשב"כ לשעבר עוזי ארד ויובל דיסקין וכן היועץ המשפטי לממשלה לשעבר יהודה וינשטיין. גם העיתונאי בן כספית ברשימה

בנימין נתניהו, אהוד אולמרט
בנימין נתניהו, אהוד אולמרט | צילום: רויטרס

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב רשימת עדים מטעמו בהגנתו בתביעה שהגישה נגדו משפחת נתניהו. המשפחה תובעת את אולמרט דיבה לאחר שכינה אותם "חולי נפש".

בין העדים ברשימה ניתן למצוא את ד"ר מרים אדלסון, מו"לית ישראל היום, שאולמרט מבקש שתעיד על אירועים שחזתה במו עיניה, התנהגויות והתבטאויות של נתניהו ורעייתו שמהם היא יכולה להסיק שהם סובלים מהפרעות נפשיות.

היועמ''ש, יהודה וינשטיין, בחנוכת נציבות הביקורת על הפרקליטות
אולמרט רוצה שהוא יעיד. היועמ''ש לשעבר וינשטיין | צילום: חדשות 10

בנוסף, ברשימה נמצאים גם עוזי ארד, מי שכיהן כראש המל"ל בתקופת נתניהו, ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר יהודה וינשטיין, עד המדינה ניר חפץ, העיתונאי בן כספית, מנכ"לים לשעבר של מעון ראש הממשלה ועובדים שעבדו במעון. גם נתניהו ורעייתו שרה נמצאים ברשימת העדים של אולמרט שהוגשה על ידי עורך דינו אמיר טיטונוביץ.

בני הזוג נתניהו תבעו את אולמרט באמצעות עורך הדין של המשפחה, יוסי כהן, לאחר שבכמה הזדמנויות כינה אולמרט את בני משפחת נתניהו כ"חולי נפש שזקוקים לטיפול". משפחת נתניהו דורשת מאולמרט פיצוי בגובה 837 אלף שקלים. בית המשפט ניסה להגיע לפשרה בין הצדדים, אך ללא הצלחה.

עו''ד אמיר טיטונוביץ המייצג את אהוד אולמרט
עו''ד אמיר טיטונוביץ המייצג את אהוד אולמרט