24 שנות מאסר: עודה קוטייר הורשע בשורת עבירות אלימות

קוטייר ו-21 נוספים יורשעו בעבירות אלימות חמורות, סיוע לרצח, עבירות חבלה, נשק ועוד. הוא הודה באישומים במסגרת הסדר טיעון, לפיו הפרקליטות תבקש להטיל עליו 24 שנות מאסר

Gusv Euyhrh

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שישי) את אחד מבכירי העבריינים בעולם התחתון, עודה קוטייר, ו-21 נאשמים אחרים, בעבירות אלימות חמורות, סיוע לרצח וכן עבירות חבלה, נשק, סחיטה באיומים ומס. ההרשעה היא במסגרת הסדר טיעון לפיו הודו הנאשמים.

במסגרת ההסדר, הוסכם כי הפרקליטות תבקש להטיל על קוטייר 24 שנות מאסר בפועל ופיצויים בגובה 1.25 מיליון שקל. ההגנה תעתור לעונש שלא יעלה על 18 שנה. שאר הנאשמים יקבלו עונשים משמעותיים. בין היתר, על תייר עינאש ייגזרו 18.5 שנות מאסר, על היאשם סדה 17 שנות מאסר, על אבראהים קזאמר 19-20 שנות מאסר ועל קטין המואשם איתם, 17 שנות מאסר.

בתחילת השבוע היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 עצרו סוהר בשירות בתי הסוהר בחשד לקבלת דבר במרמה ולקיחת שוחד מאסירים, בהם מקוטייר עצמו. בחודשים האחרונים התנהלה ביאח"ס חקירה סמויה, בראשיתה התקבל מידע מודיעיני שהגיע מענף ביטחון מידע בשב"ס שעלו על החשד. חומרי החקירה והמודיעין שהצטברו, הצביעו על פעילות פלילית המתנהלת בין סוהר לאסירים בתוך כותלי בית הכלא.