החיסול בצפון: הגבר שנרצח - קרוב משפחתו של הניצב הפורש ג'מאל חכרוש

הנרצח, פאדי חכרוש בן ה-40, נפצע מירי והתהפך עם רכבו. הוא פונה במצב אנוש אך מת זמן קצר לאחר מכן. רכב שככל הנראה שימש את היורים הוצת במרחק קילומטר וחצי ממוקד החיסול. חכרוש הוא הנרצח ה-12 בחברה הערבית מתחילת השנה

זמן צפייה: 01:04

פאדי חכרוש בן ה-40 נהרג היום (שלישי) לאחר שנורה והתהפך עם רכבו בכפר כנא שבצפון. חכרוש הוא קרוב משפחתו של הניצב הפורש ג'אמל חכרוש ובמשטרה חושדים שהוא חוסל על ידי עבריינים. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים האיטלקי בנצרת תוך ביצוע פעולות החייאה ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. בנוסף, כקילומטר וחצי מזירת התאונה נמצא רכב שרוף שהוצת שככל הנראה שימש את היורים.

הנרצח בעל עבר פלילי וישב בכלא על רצח לפני כ-18 שנים. ברשתות החברתיות הביעו תושבי כפר כנא שמחה על מותו של חכרוש וכתבו "תודה לאל" ו"אני מבין שהלילה נביא כנאפה".

Whatsapp Image 2022 02 15 At 1
הרכב שהתהפך | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובשי מד"א עאטף סאלם וג'לאל אמארה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך ובתוכו נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו במהירות וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, מתחילת שנת 2022 נרצחו 12 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 2 נשים. ב-6 מהמקרים הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה ו-6 מהנרצחים היו בני פחות מ-30.

Whatsapp Image 2022 02 15 At 1
הרכב השרוף שנמצא בסמוך לתאונה | צילום: כב״ה צפון

Whatsapp Image 2022 02 15 At 1
הרכב השרוף שנמצא בסמוך לתאונה | צילום: כב״ה צפון