חטפו את אחותם וניסו לשרוף אותה: אחים מהפזורה צפויים לעמוד לדין

שני צעירים בדואים חשודים שחטפו את אחותם בת ה-19 מבית אמה, הביאו אותה למערה מבודדת - ושם הכריחו אותה לשתות בנזין, כדי שתאבד את הכרתה. עוברי אורח שזיהו רכב לא מוכר הצליחו לחלץ אותה ברכבם - והצעירה הועברה לקבלת טיפול רפואי. אחד האחים נתפס, השני עדיין נמלט

המערה שאליה נחטפה הצעירה בפזורה הבדואית
המערה שאליה נחטפה הצעירה בפזורה הבדואית | צילום: דוברות המשטרה

מכת האלימות בפזורה הבדואית: הצהרת תובע תוגש היום (רביעי) נגד צעיר בן 22, תושב הפזורה הבדואית, אשר חשוד שחטף וניסה לרצוח את אחותו, בסיוע של אחיו, אשר עדיין לא אותר.

האחות, כבת 19, תושבת הפזורה גם היא, דיווחה בחודש שעבר על כך ששני אחיה חטפו אותה בכוח מבית אימה והכניסו אותה לתא מטען של רכב, ובהמשך ניסו לרצוח אותה. הצעירה הובאה למערה כששני אחיה מאיימים לשרוף אותה בעודה בחיים, ואף הביאו לשם כך ציוד עזר. מהחקירה עלה כי הצעירה התחננה על חייה, וביקשה לאבד את הכרתה לפני כן.

החשודים על פי החשד אילצו את אחותם לשתות בכוח בנזין, ובשלב מסוים החלו למקם אותה על משטח עצים, ולשפוך עליה חומר דליק. בשלב זה, אנשים אשר גרים סמוך למערה, הנמצאת בפזורה, הבחינו ברכב שלא שייך לאזור, והגיעו למקום. הצעירה ניצלה את המצב וברחה לרכבם, ואלו הבריחו אותה לביתם, ומשם לטיפול רפואי בבית החולים.

יום לאחר האירוע אחד האחים החשודים נעצר, ומעצרו הוארך מעת לעת. היום, כאמור, תוגש נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום. במקביל, נעשות פעולות על מנת לאתר את אחיה השני, שעל פי החשד שותף למעשה. המניע לאירוע טרם ברור.

עו"ד רפ"ק אריק תורג'מן מסר כי "מדובר באירוע מזעזע של אחים אשר ביקשו לפי החשד לרצוח את אחותם. מהירות הדיווח למשטרת ישראל סייעה לאיתור הזירה ומעצר אחד החשודים, בטרם עלה בידיהם לשבש או להעלים ראיות".