עדות הדס קליין: "בחיים לא קיבלתי מתנה משרה נתניהו"

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת החקירה הנגדית של העוזרת האישית של מילצ'ן, שהעידה כי "אף פעם לא הבנתי ששרה חושבת שהיא חברה שלי", והוסיפה שמילצ'ן אמרה לה כי "אם אני לא אתן היא לא תהיה חברה שלי, ואם היא תדע שהיא מזרחית היא לא תהיה חברה שלי"

זמן צפייה: 00:32

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת הבוקר (רביעי) החקירה הנגדית של הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן ואשת סודו, אשר מעידה בתיק 1000 במשפט ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, הטיח בה כי קיבלה בושם במתנה משרה נתניהו, וקליין השיבה כי "בחיים לא קיבלתי מתנה משרה נתניהו".

לדבריה, "אם שרה הייתה חברה, היא לא הייתה אומרת בחקירתה שגנבתי, ומאשימה אותי ואת יונתן בקונספירציות. היא לא אוייבת שלי. אף פעם לא הבנתי שהיא חושבת שהיא חברה שלי. ארנון אמר לי תמיד שאם אני לא אתן, היא לא תהיה חברה שלי, ואם היא תדע שאני מזרחית - גם לא".

הדס קליין לצד המאבטח שלה בכניסה לדיון בשבוע שעבר
הדס קליין לצד המאבטח שלה בכניסה לדיון בשבוע שעבר | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

אתמול בתחילת החקירה הנגדית הטיח עו"ד חדד בקליין: "יש לך אינטרס להשחיר את בני הזוג נתניהו", וקליין מצידה השיבה: "נו באמת". הוא פתח את החקירה הנגדית כשטען כי דבריה של קליין בחקירה הראשית לא היו דברי אמת, וקליין אמרה בתגובה לכך: "הטלטלה שאני עוברת פה, כולל מי שהגשתי נגדו תלונה, שנמצא פה באולם - היא חלק מהמסע".

חדד שאל את קליין על יחסיה עם שרה נתניהו, וזו סיפרה: "הייתי מאוד נעימה גם לשרה ולגם לנתניהו. היו ימים של צרחות והיו ימים של נעים. אני כמו מוכר נעליים שיחייך ללקוחות". חדד השיב: "אני אומר לך שמדי פעם ניתנו מתנות ממילצ'ן לשרה ולנתניהו, אבל ההיקפים והצורה שאת תיארת הם לא נכונים".

הדס קליין ביום השני לחקירה הנגדית
הדס קליין ביום השני לחקירה הנגדית

קליין סיפרה: "הגעתי לתת עדות במשטרה וביקשו ממני לכמת את כמות המשקאות ובהתחלה נתתי אחוז יותר גבוה לבקבוקי שמפניה. לא הכנתי מראש. ניסיתי לכמת. התייעצתי אחר כך עם עורך הדין שלי ואמרתי שאולי אמרתי אחוז גבוה מדי. בחקירה הבאה אמרתי שאולי עשיתי עוול למישהו ולכן הורדתי קצת את האחוזים".