תושב הצפון בן 21 נעצר בחשד שפרסם פוסט המאיים לפגוע בנתניהו

יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בעקבות ההודעה שפורסמה ברשתות החברתיות, ועצרה את החשוד. בהמשך היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון

זמן צפייה: 00:28

תושב הצפון בן 21 נעצר אמש (שני) בחשד שפרסם פוסט המאיים לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו. נפתחה חקירה ביחידת הסייבר בלהב 433. בהמשך היום הוא יובא לבית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרו.

אתמול, נתניהו ציין בפוסט בפייסבוק כי "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

נתניהו במסיבת עיתונאים | צילום: חדשות 13

לפני כשבועיים גבר בן 39 מתל אביב נעצר בחשד לפרסומי הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה. מחקירת המשטרה, המתנהלת במפלג ההונאה של מחוז ת"א ובליווי הפרקליטות, עולה החשד כי הגבר פרסם במדיות שונות תכנים בוטים הקוראים לציבור לנקוט אלימות נגד ראש הממשלה.

בית המשפט המחוזי דחה ערר שהוגש מטעמו של החשוד, ונקבע כי קיים "חשש סביר" בשל ציטוטים מדבריו, המכילים "אלמנטים של פעילות כוחנית". בשבוע לפני כן, נחקר אדם נוסף בחשד להסתה נגד ראש הממשלה, לאחר שהפרקליטות אישרה את חקירתו באזהרה.