בתמורה לעדות נגד צייד פדופילים: איסור פרסום על שמות המעורבים

אלעד בן נון התחזה לנער, לכד פדופילים - וע"פ החשד סחט אותם עבור שתיקתו. אלא שכעת, הפרקליטות הציעה לכמה מעורבים חסינות - תמורת עדות. בין החשודים: בכירים בעולם העסקים, הרפואה והביטחון

אזיקים

הפרליקטות מציעה חיסיון מוחלט ל-30 מעורבים בפרשת פדופיליה בתמורה לעדותם נגד מי שלכאורה סחט אותם, כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13. המעורבים הם בכירים בעולם הרפואה, ביטחון ועסקים שקבעו להיפגש עם אלעד בן נון שהגדיר עצמו "צייד פדופילים" והתחזה לבן 15. בפגישה הוא חשף את עצמו וגרם להם לשלם לו ולעמותות נבחרות, כספים רבים.

נגד בן נון מתנהל משפט ב-3 השנים האחרונות במסגרתו הפרליקטות מבקשת לגזור עליו עונש של 10 שנים בכלא. לעומת זאת, אותם הבכירים אשר הגיעו לפגישה עם ה"נער", לא הוענשו לעולם.

ממקורביו של בן נון נמסר בתגובה: "מדובר באדם שאיבד אמון במשטרת ישראל לאור טראומת ילדות קשה שחווה וניסה לנקות את הרחובות מעבירות המין החמורות בדרכו שלו. במעשיו, מנע זאת ממספר רב של אנשים שהודו שבאו להיפגש עם קטינים. אם לא התערבותו, הם היו עלולים להיפגע באופן אנוש".

מהפרליקטות נמסר בתגובה: "הטענות בנוגע לאופי העדים הועלו בבית המשפט, והעדים אף נחקרו על כך. באשר לטענות אלה, די אם נפנה לעובדה שהנאשם הודה בכתב אישום, שעובדותיו אינן עולות בקנה אחד עם הטענות.
לאחר שעיינו בחומר החקירה בתיק ולאחר שמיעת הראיות במהלך המשפט, לא נמצאו ראיות לביצוע עבירות מצד מי מהמתלוננים".