חשד: צעיר מאופקים הפיץ תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים

בן 21 נעצר לאחר שניהל לכאורה קבוצות ייעודיות בטלגרם, בהן סחר תמורת תשלום בסרטונים ישראליות, ביניהן קטינות - ללא ידיעתן. לפי החשד, הוא גבה תשלום על עצם הכניסה לקבוצה

זמן צפייה: 01:30

צעיר בן 21, תושב אופקים ללא עבר פלילי, נעצר הבוקר (שני) בחשד להפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות תמורת תשלום ברשת הטלגרם. שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת במחוז תל אביב ניהלו חקירה סמויה בחודשים האחרונים, והיום כאמור הגיעו לביתו של החשוד ועצרו אותו, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות.

בין התמונות והסרטונים שהפיץ החשוד, נכללות גם עשרות קטינות, ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות. על פי החשד צפו בהם אלפי חברים בקבוצה, שכדי להצטרף אליה העבירו כסף לחשבונו של החשוד, מבלי שידעו את זהותו. חלק מהתכנים הופצו בעבר בקבוצות טלגרם אחרות, וחלקם תכנים חדשים. המשטרה צפויה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בתל אביב, בהתאם לממצאי החקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חיילת של שטרן העידה שאיים עליה: "הימים שלך יהיו שחורים"

"מרגישים לכודים בתוך הבית": ילדי אום אל-פחם מפחדים להירצח

"אין על זה שליטה ולא תהיה": תושבי קלנסווה על התסכול וההפקרות

לפני כשנתיים נחשפה בתוכנית "הצינור" הפרשה בה הופצו תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם, אשר בעקבותיה נעצרו 12 בני אדם. בשנה שעברה נעצר רונן שיך, עובד עיריית חיפה, בחשד לניהול קבוצות בהן הופצו תמונותיהן של נשים ונערות.