בכיר בעיריית תל אביב נעצר בחשד לעבירות מין

המשטרה עצרה את הגבר בביתו והחרימה מחשבים וציוד אישי. הוא חשוד בביצוע עבירות מין בתושב העיר בעת שהיה קטין ולאחר מספר שנים כשהיה בגיר

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

בכיר בעיריית תל אביב שנחשד בביצוע עבירות מין נעצר הבוקר (שני) בביתו. הוא נחשד בביצוע עבירות מין בתושב העיר, בעת שהיה קטין וגם לאחר מספר שנים כשהיה בגיר. המשטרה לקחה מביתו וממשרדו ציוד ואת מחשבו האישי. בכוונת המשטרה להביאו היום לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, להארכת מעצר.

לפני כשבועיים הגיש יאיר (שם בדוי) תלונה נגד הבכיר בעירייה. הצעיר סיפר לעיתונאי ישראל היום ערן סויסה על שירותי זנות שסיפק לפני 12 שנים, כשהיה נער בן 15, לדמות פוליטית מוכרת ובכירה מאוד בעיריית תל אביב.

יאיר התגורר אז ברחוב ועסק בזנות כדי לשרוד, ותיאר מפגשים קבועים עם הבכיר כל כמה שבועות במשך כשנה וחצי. "הוא היה משלם לי 300-250 שקלים", הוא סיפר, "והייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי. רק רציתי שזה ייגמר, נגעלתי ממנו".

כמו כן, בתיעוד שצילם יאיר לפני כ-3 שנים שנים כאשר הוא פגש במקרה ברחוב בעובד הבכיר בעיריית תל אביב, נשמע הבכיר כשהוא מבקש מיאיר שוב שירותי זנות, אך ברגע שהוא מזהה אותו בשמו הפרטי, הבכיר נבהל ומכחיש שמדובר בו.