לקראת גזר הדין - אביה של תהילה נגר דורש: "מאסר עולם לרוצח"

יגאל נגר לא יגיע מחר לבית המשפט לשמוע את הכרעת העונש של מי שהורשע בהריגת בתו. זאת, לאחר שנחשפו מחדלי חקירה חמורים - שהביאו למחיקת עבירת הרצח מכתב האישום. "לא מאמין במערכת החוק"

זמן צפייה: 01:53

יגאל נגר, אביה של תהילה נגר שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר ראאד רושרוש לפני כשנתיים, לא יגיע היום (חמישי) לבית המשפט לשמוע את גזר דינו של רושרוש. "הרוצח שלנו יצא בעוד חמש שנים. לא יעלה על הדעת, זה טירוף מערכות", אמר לחדשות 13.

הוא עובד ומתגורר בקיבוץ גזר, אך היה מעדיף להיות הרבה יותר רחוק מהמקום שבו נרצחה תהילה. "אני לא מאמין במערכת החוק. זה לא הצהרות, אני עדיין מבקש ודורש ממשפחתי לצאת מישראל ולא לחיות פה את הסבל", אמר נגר. בביקור בקברה של תהילה, אמר לקברו של בתו המנוחה: "זהו, זה הרגע שאבא יכול במעט שנותר יכול לעזור, הכל בשבילך".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

כשאביה של תהילה נגר דיבר לקבר בתו – והפך לסמל מול עיניי

פרשת תהילה נגר: נדחה ערעור המשפחה נגד הסדר הטיעון עם בן הזוג

אושר ההסדר: הנאשם ברצח תהילה נגר יורשע בהריגה, מהומה בביהמ"ש

אביה של תהילה נגר ליד קברה
אביה של תהילה נגר ליד קברה | צילום: חדשות 13

לפני כשנה, אחרי שנחשפו אחרי מחדלי חקירה חמורים בתיק, נאלצה הפרקליטות להגיע להסדר עם סנגוריו של רושרוש ולמחוק את עבירת הרצח מכתב האישום. "האמנתי ונתתי את כל ליבי למשטרה והם לא עשו מזה שום דבר. התיק אצלם ביד, הם אמורים להביא את הרוצח לדין", אמר בכאב אביה של תהילה.

עונשו של רושרוש ייקבע מחר. הפרקליטות דורשות לגזור עליו 20 שנות מאסר, כפי שמאפשר החוק. יגאל רוצה לראות אותו נשלח למאסר עולם. "אנחנו לא נוותר עד הרגע האחרון. נדרוש נקמה מאלוהים".