"זה פשוט ניצול": חשד כי המורה מהצפון ותלמידתה קיימו יחסי מין

מעצרה של החשודה, מורה לחינוך מיוחד בת 40 מהצפון, הוארך, והמשטרה מייחסת לה עבירות של בעילת קטינה תוך ניצול מחלת נפש, ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות. על אף התכתובות בין השתיים שנחשפו - החשודה ממשיכה להכחיש את ההאשמות כנגדה. בעלה של האישה: "הילדה הייתה קצת אובססיבית"

זמן צפייה: 02:48

פרטים חדשים נחשפו הערב (רביעי) בפרשת המורה שחשודה בביצוע עבירות מין בנערה בת 15, תלמידת חינוך מיוחד. המשטרה חושדת כי המורה קיימה עם תלמידתה יחסי מין, ועל סמך חשד זה תבקש מחר מבית המשפט המחוזי בחיפה להאריך שוב את מעצרה.

הבוקר, לאחר דיון בהארכת מעצרה של המורה היא שוחררה לביתה, אולם לאחר ערעור הוחלט להשאיר אותה במעצר עד מחר. המשטרה מייחסת לאישה, תושבת הצפון בת 40, עבירות של בעילת קטינה תוך ניצול מחלת נפש, ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות. המורה מכחישה את ההאשמות כנגדה.

נטלי בוזגלו, מייסדת ומנהלת קבוצת "נלחמים ונאבקים למען הילדים", אמרה הערב לחדשות 13 "אף אחד לא יכול לבוא ולכפות עליה לשלוח הודעות עירום לילדה או מכתבי אהבה - זה פשוט ניצול". בעלה של המורה אמר בסוף הדיון בעניינה הבוקר כי "הילדה הייתה קצת אובססיבית, עם הרבה הודעות, הרבה קשר", והוסיף כי הוא מאמין שאשתו חפה מפשע: "תפרו לה תיק. המצב לא פשוט".

ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות
ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות

מההתכתבויות שנחשפו הבוקר נראה כי המורה ביקשה מהתלמידה לשלוח לה סלפי, וזו שלחה לה תמונה וכתבה: "הצלחתי לצלם את זה". המורה השיבה: "לא, אבל שלחי לי מה שאמרנו". התלמידה ענתה לבסוף: "אעשה את זה מאוחר יותר". בהתכתבות אחרת מצטטת המורה שיר לתלמידה, וכותבת לה מסר בעל אופי מיני: "אני שרופה לך על...".

ככל הידוע מדובר בתלמידה בבית ספר לחינוך מיוחד שסובלת מבעיות רגשיות. אימה הבחינה בתכתובות חריגות בין בתה לבין המורה המחנכת שלה. "המורה שלחה לילדה תמונה שלה בעירום חלקי", אמרה עו"ד שני אלקובי, שמייצגת את הנערה, והוסיפה "הילדה הודתה שיש פה קשר רומנטי בינה לבין המורה".

המשטרה פתחה בחקירה בנושא לפני כחודשיים, עם קבלת התלונה מצד הנערה. עו"ד שאדי סרוג'י, שמייצג את המורה, מסר אתמול לאחר מעצרה: "היא מכחישה כל קשר, מתפלאים שאחרי חודשיים שהיא נחקרה על אותן עבירות היא שוב נחקרת ונעצרת".