"יש לך חוטיני?": מורה בא לפגוש שתי "בנות 13" - ונעצר • תיעוד

ר', מחנך מהצפון, קבע פגישה עם שתי "נערות", ביחד, לאחר שכתב להן תכנים מיניים בוטים. כשהגיע לתל אביב, המתינו לו לוכדי פדופילים. "אני מדמיין אותך עירומה במקלחת, את מענגת את עצמך?"

זמן צפייה: 02:24

ר', מורה-מחנך בן 54 בבית ספר יסודי מבוקש המתגורר ביישוב ליד חיפה, נתפס אתמול (שלישי) על ידי ציידי פדופילים כאשר הגיע לתל אביב לאחר שקבע להיפגש עם שתי נערות בנות 13, יחד, לצורך קיום יחסי מין. הוא נעצר בידי המשטרה ושוחרר בתום החקירה לחמישה ימי מעצר בית.

לפני כשבועיים ר' יצר קשר בצ'אט עם ספיר, שחשב שהיא ילדה בת 13, כשבמקביל הוא שוחח גם עם טלי, לכאורה חברה של ספיר, ובת גילה. מההתכבות שנחשפה בחדשות 13 עולה כי בין היתר כתב להן: "אני רוצה לבוא לטפל בך. תמתיני לאבא", "את מענגת את עצמך?", "אני מדמיין אותך עירומה במקלחת, אני מקלח ומסבן אותך", "את רוצה שאלחש לך באוזן דברים מיניים?" ו-"יש לך חוטיני?". זאת, לאחר ששלח לאחת מהן תמונה של איבר מינו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ יוזם מתווה יציאה מקוצר; מסתמן: בתיה"ס ישובו לפני העסקים

שיעור הדבקה גבוה פי 7: הדוח על בתי האבות שמשרד הבריאות גנז

ליברמן על ביטול הצבעת הכנסת: "לוין פעל באופן כוחני ובוטה"

המורה החשוד במעשי הפדופיליה בתל אביב
המורה החשוד במעשי הפדופיליה בתל אביב | צילום: חדשות 13

כאמור, לאחר שר' הגיע למקום המפגש ברמת החייל, המתינו לו שם לוכדי הפדופילים של אבי דוביצקי. כששאלו אותו לגבי סיבת הגעתו למקום, תירץ: "הסיבה שאני נמצא במקום הזה לא נולדה מהשמיים. אני בן אדם שעבר הטרדה מינית בתור ילד". למפגש שקבע, הגיע ר' עם פרחים ומתנות שלכאורה יועדו לנערות. לאחר שנתפס, הוא אמר כי "אני מודה שאני לא בסדר".

ממשרד החינוך נמסר כי הוא רואה בחומרה רבה את האירוע ויפעל להרחקתו המיידית של המורה ממערכת החינוך. "לא הגיוני שבן אדם בן 54 בא לפגוש בנות בנות 13 בידיעה, מדבר איתן על תכנים מיניים, שולח להן תמונות של איבר המין שלו ועדיין משמש כמורה בישראל", אמרה ד', לוכדת פדופילים.

התכתבות בין מורה פדופיל מחיפה לתלמידות
התכתבות בין מורה פדופיל מחיפה לתלמידות