התלמידה שהתלוננה נגד המורה מת"א: "היה מחבק אותי מול הכיתה"

רגע אחרי שהתלוננה במשטרה נגד יותם אוקון, סיפרה מ' לחדשות 13 על מעלליו של מי שהיה המורה שלה כשהייתה תלמידה בכיתה ט': "שלח לי הודעות כמו 'הייתי יוצא איתך לדייט אם לא היית בת 14'"

זמן צפייה: 02:47

תלונה נוספת הוגשה היום (רביעי) נגד המורה יותם אוקון החשוד שביצע מעשים מגונים בכמה מתלמידותיו. מי שהתלוננה היום היא מ', שלפני כשנתיים למדה בכיתה ט' והייתה מתלמידותיו של אוקון. הנערה, שלוותה היום על ידי חדשות 13 בדרכה לתחנת המשטרה, סיפרה בין היתר על מעלליו של המורה, על ההודעות ששלח לה - ועל הפעמים שבהן חיבק אותה.

"בכיתה ט' הוא היה אומר לי כל מיני דברים כמו, 'הייתי יוצא איתך לדייט אם לא היית בת 14'", שחזרה מ', "'הייתי קונה לך משקאות אלכוהוליים', 'אל תלבשי את זה, זה מסיח את דעתי', דברים כאלה". לטענתה, אוקון היה נוהג לחבק אותה מול הכיתה, "כל הזמן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות יכריע: האם יינתן חיסון 3 כבר החל מיום ראשון?

גנץ לשרת ההגנה הצרפתית: הטלפון של מקרון לא נפרץ בידי NSO

מ', התלמידה שהתלוננה נגד המורה יותם אוקון
מ', התלמידה שהתלוננה נגד המורה יותם אוקון | צילום: חדשות 13

כזכור, בשבוע שעבר נעצר אוקון, מורה למדעים בבית ספר יוקרתי ומוכר מאוד בתל אביב, בחשד שביצע מעשים מגונים, כתב הודעות מיניות בוטות, שלח תמונות עירום וביקש מתלמידה בכיתה ו' שתשלח גם לו תמונות עירום שלה ושל חברותיה. מ', ששמעה על מעצרו, העלתה ב"טיקטוק" עדות אישית שלה.

"אני לא חושבת שזה דבר להתבייש בו, להתחבא מאחוריו", אמרה היום לחדשות 13. "אם יש לך את היכולת, אז דווחי על הבנאדם כי זה יכול לעזור לבנות אחרות". בימים האחרונים כמה תלמידות נוספות של המורה פנו למ'
ושיתפו אותה במה שהן חוו. "יש בערך אחת שאני יודעת עליה שהוא כן נגע בה", טענה מ'.

יותם אוקון, המורה החשוד בעבירות מין
יותם אוקון, המורה החשוד בעבירות מין | צילום: חדשות 13

"הוא דיבר איתנו כל מיני פעמים על הגרושה שלו, שהם בדיוק מתגרשים ושהוא צריך תמיכה מאיתנו. זה קצת... סוג של גועל כזה לדעת שהוא עשה את זה לכל כך הרבה בנות אחרות גם, אבל גם סוף-סוף תחושה של הקלה
שזה יוצא, שזה כבר לא סוד".

עורך דינו של החשוד, ששי גז, מסר בתגובה: "מרשי כופר בכל האישומים. למעט העובדה שהוא שוחח עם תלמידה שיחות לא ראויות. מעולם הוא לא נגע באף תלמידה".