השופט הורה לשחרר למעצר בית את החשוד ברצח בר"ג: "החקירה לא הובילה לתוצאות"

המשטרה הגישה עיכוב ביצוע על ההחלטה לשחרר את החשוד ברצח זוגתו ברמת גן לפני כשבועיים. השופט נימק כי החשוד ללא עבר פלילי ושהנרצחת סבלה מבעיות רפואיות. החוקרים טענו כי החשוד לא אהב את נוכחותה בדירה והיא שהובילה אותו לבצע את הרצח

החשוד ברצח בת זגותו בדירה ברמת גן

החשד לרצח הצעירה ברמת גן: בית המשפט הורה היום (חמישי) לשחרר את החשוד למעצר בית, אך המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע. בית המשפט המחוזי ידון בסוגייה מחר. השופט נימק כי לאורך החקירה היו ממצאים שפגעו בחשד, ביניהם שהחשוד ללא עבר פלילי וכי המנוחה סבלה מבעיות רפואיות. עוד אמר כי "פעולות החקירה משמעותיות שבוצעו - לא הובילו לתוצאות".

מנגד, מחקירת המשטרה עלה כי החשוד אמר לחבריו שהוא לא אוהב את הנוכחות של המנוחה בדירה, ושיתף אותם כי הוא מצא פתרון מגורים חלופי לתקופה מסוימת. לטענת החוקרים, המניע של החשוד הוא הימצאותה של הקורבן בדירתו ביום האירוע. עוד עלה מהחקירה כי ארבעה שבועות לפני האירוע, המנוחה עברה אשפוז פסיכיאטרי. מיד לאחר האשפוז היא עברה להתגורר עם החשוד.

כמו כן, קיימת אינדיקציה מתוך חוות הדעת של המכון לרפואה משפטית שסימן שנמצא על צווארה של הקורבן עשוי היה להיגרם מבגד או חבל. עם זאת, עדיין מחכים לבדיקות שישפכו אור על סיבת המוות, ועדיין לא ניתן לקבוע שמדובר ברצח.

יש לציין כי בעדותו טען החשוד כי השניים "היו לקראת סוף מערכת היחסים והיא הייתה אמורה לעבור. היא נכנסה להתקלח - ישבתי עם אוזניות ושיחקתי בסלולר. ראיתי שהיא לא יוצאת מהאמבטיה הרבה זמן, נכנסתי וראיתי אותה". לדברי גורם במשטרה, החשוד נעצר כי היה חוסר התאמה בין הסיטואציה לתגובתו לאירוע. "הוא ראה 40 דקות של החייאה - והיה 'קול'", הסביר. "למרות שטען כי שמע מים, הבית היה יבש, והבגדים שלה היו ספוגים במים מחוץ לאמבטיה".