כדי לתפוס חשוד בפדופיליה: חוקרים קנו מבת 11 טלפון - והתכתבו בשמה

המשטרה הודיעה כי עצרה בן 32 מנתניה בחשד שביצע עבירות מין בילדות בנות 11-8 באמצעות הרשתות החברתיות. לפי החשד, הוא השתלב במשחק לילדים ופנה אליהם בשפה בוטה ובבקשות בעלות תוכן מיני

זמן צפייה: 01:16

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי עצרה גבר בן 32 מנתניה, בעקבות חשד שהפך את יישומון הטיקטוק לזירת ציד של ילדות בנות 11-8. חוקרי ימ"ר איתרו את אחת הילדות אליהן פנה החשוד, ובהסכמת ההורים, ביקשו את מכשיר הסלולר שלה, וקנו לה מכשיר אחר במקומו. החוקרים התכתבו עם החשוד תוך שימוש במאפייני שפה ילדותיים עד לקביעת מפגש עמו.

במהלך החקירה נחשפו שיטת הפעולה של החשוד, שאפשרה לו להגיע לילדות וליצור איתן קשר. על פי החשד, בן ה-32 נכנס לאפליקציית הטיקטוק תחת שם המשתמש "Doscar654" והשתלב במשחק המיועד לילדים קטנים. החשוד פנה לילדות, הפך אותן לעוקבות שלו וכך יכול היה לפנות אליהן תוך שימוש בשפה מינית בוטה ובהפניית בקשות בעלות תוכן מיני מובהק. בחלק מהמקרים הפנה החשוד את הילדות להמשך התכתבות מינית, חלקה אף בשידור חי באפליקציות שונות, ביניהן באינסטגרם, בסנאפצ'ט ובוואטסאפ.

בזמן מעצרו של החשוד, נתפסו במכשיר הטלפון שלו ראיות רבות הקושרות אותו לעשרות התכתבויות מיניות עם ילדות, לרבות צילומים בעלי תוכן מיני ששלחו לו לבקשתו. עוד עלה בחקירה, כי באחת השיחות המצולמות שערך החשוד עם אחת הילדות, הוא ביקש ממנה לבצע בגופה מעשים המעלים חשד לביצוע עבירת אונס. החשוד נחקר במחלק המוסר של ימ"ר תל אביב, ועם סיום חקירתו הוגשה בעניינו הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים.