רצח ספיר נחום: מעצרו של החשוד המרכזי הוארך בשבוע

במהלך דיון בהארכת מעצרו של וולאא רובין חלאילה, בן זוגה לשעבר של ספיר, התפרצה אימה וצעקה לעבר החשוד: "הוא רוצח - רצח את הבת שלי". בנוסף, פנתה אל עורך דינו של החשוד, וקראה: "בתור יהודי אתה לא צריך לייצג אותו". מעצרו של החשוד הוארך עד 7 ביולי

זמן צפייה: 00:46

מעצרו של וולאא רובין חלאילה, החשוד המרכזי ברצח ספיר נחום, הוארך הבוקר (חמישי) בשבעה ימים. במהלך הדיון, שנערך בבית משפט השלום בעכו, התפרצה סוזי, אימה של ספיר, וצעקה לעבר החשוד: "הוא רוצח - רצח את הבת שלי".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2206301122' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_z5feqzcs' duration='']

אימה של נחום פנתה לעו"ד אביעד חייט, המייצג את החשוד, ואמרה לו: "בתור יהודי אתה לא צריך לייצג אותו". מטעמו של החשוד נטען לפני 4 ימים: "רודפים אותו (את החשוד) בגלל הסרטונים מהטיקטוק". נציג המשטרה בדיון הקודם, רב-פקד ביאן מולא, אמר כי החשוד עבר פוליגרף שבו נשאל אם רצח את ספיר נחום, ולדבריו "הוא ענה בשלילה ונמצא דובר שקר".

עלאא חלאילה, אחיו של החשוד ברצח ספיר נחום
עלאא חלאילה, אחיו של החשוד ברצח ספיר נחום

כזכור, 11 ימים נעדרה ספיר נחום בת ה-24 מעכו, ולפני כשבועיים וחצי זוהתה גופתה, שנמצאה סמוך ליישוב אבטין שבצפון. הגופה נמצאה, בין היתר, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אתמול למשטרת מחוז חוף, מה שגרם למיקוד החיפושים באזור שבו נמצאה הגופה. ההערכה במשטרה היא כי נחום נרצחה בין היתר בגלל דרישתה מבן זוגה לשעבר לכספי מזונות.