לאחר שעות של חיפושים: נעצר הגבר החשוד ברצח אשתו בחולון

לאחר שבת ה-30 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הערבה, המשטרה פתחה בסריקות אחר בעלה. הוא נמצא בזכות אזרחים שהבחינו בו ונלקח לחקירה. הוא יובא הערב לדיון בעניינו בבית משפט השלום בת"א

זמן צפייה: 00:27

הגבר החשוד ברצח אשתו בת ה-30 בחולון, מנדפרו אלאזה, נעצר הלילה (רביעי), לאחר שעות של חיפושים. אזרחים שהבחינו באדם שעונה לתיאור הבעל דיווחו למשטרה, שלקחה את החשוד לחקירה. הערב הוא יובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב.

אתמול אותרה בת 30 אותרה ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הערבה בחולון לאחר שככל הנראה נדקרה על ידי בעלה. כוחות המשטרה ומגן דוד אדום שהגיעו לדירה מצאו את האישה בחדר המדרגות כשהיא דקורה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מניין מקרי המוות מקורונה עלה ל-210; מספר הנדבקים – 15,728

"המשפחה מתה ברגע": הנשים בחיי החיילים שנפלו בלבנון – נזכרות

מתווה החזרה ללימודים: כיתות א'-ג' ילמדו חמישה ימים בשבוע

גבר אזוק
גבר אזוק | צילום: Shutterstock

הבעל החשוד נעצר באוגוסט האחרון בגין עבירות אלימות כלפי אשתו, נשפט לעשרה חודשי מאסר ושוחרר ב-11 במארס השנה. האישה מוכרת לשירותי הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון, ואף שהתה במקלט לנשים מוכות בחיפה ועזבה מרצונה.

"נכנסנו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חירום ערן כרמל. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

הזירה בחולון
הזירה בחולון | צילום: מד''א

יו"ר נעמ"ת חגית פאר אמרה בתגובה לאירוע כי "סיר הלחץ של הקורונה נותן אותותיו והנשים הן הראשונות להיפגע". לדבריה, הארגון פנה לפני מספר שבועות לשרי הממשלה, ואף הזהיר "שהלחצים הבריאותיים והכלכליים יובילו לעלייה במקרי האלימות בתוך משפחות שגם כך נמצאות בסיכון לתופעות שכאלו".

"אני קוראת לראש הממשלה ליישם לאלתר את התוכנית למאבק באלימות במשפחה שמעלה אבק או שבקרוב תיכנס לחיינו עקומה חדשה ומדממת שתכלול נשים שנפגעו אנושות ואף נרצחו - נשים שניתן היה להציל", סיכמה.