תיעוד: החשוד ברצח אשתו נמלט בתחתונים - בתם רצה לבקש עזרה

בסרטון ממצלמות האבטחה בטייבה ניתן לראות את הזוג מגיע לביתו יחד עם הילדה. כעבור כמה דקות, הגבר יורד לבדו ללא בגדים, נכנס לרכבו - ונוסע. לאחר כמה שניות, בתו המבוהלת מגיעה בריצה לרחוב

זמן צפייה: 01:32

תיעוד ממצלמות אבטחה שהגיע היום (שישי) לידי חדשות 13 מציג את הרגעים שלאחר האירוע שבו נדקרה אתמול למוות ופאא גוהר מסארווה בת ה-41. בסרטון ניתן לראות את החשוד ברצח, בעלה של הנרצחת, יורד לרכבו בתחתונים ונמלט מהמקום. אחריו יורדת בריצה לרחוב בתם, שמחפשת עזרה בשביל אמה.

כאמור, אתמול נדקרה למוות בת ה-41 מטייבה בביתה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותה ללא הכרה, ביצע בה פעולות החייאה, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בעלה. נסיבות המקרה נחקרות. היום הוארך מעצרו בשבוע. עד כה, 13 נשים נרצחו מתחילת השנה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: הפיצוץ במתקן הגרעין בנתנז – נגרם מתקיפת סייבר ישראלית

סייעת בגן וראייטי נדבקה – הילדים והצוות ייכנסו לבידוד

"נער מבריק": בועז בן ה-16 טבע למוות – קרניות עיניו ייתרמו

ופאא גוהר מסארווה, שנדקרה למוות בטייבה | צילום: חדשות 13

חובש מד"א, מוחמד נאטור, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 40 מחוסרת הכרה בבית עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה, שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

אניטה פרידמן יו"ר ויצו העולמית, מסרה אחרי המקרה: "האישה שנרצחה היום היא קורבן לא רק של הרוצח הנתעב, אלא גם של חוסר מדיניות וחוסר ההשקעה של ממשלת ישראל. בשעה זו חיות אלפי נשים בסיכון בישראל, תחת טרור ואלימות, וכל אחת מהן מועמדת לצערנו להיות הנרצחת הבאה. הגיע זמן שמישהו בממשלה יזדעזע ממגפת האלימות ויתייחס אליה באותה חומרה שבה מתייחסים למגיפות אחרות".

רצח בטייבה
רצח בטייבה | צילום: חדשות 13

"אנו קוראות לראש הממשלה לקחת אחריות אישית על הטיפול בתופעה ולהתייצב בראש המאבק למיגור האלימות נגד נשים, ובראש ובראשונה לפעול ליישום מיידי של התכנית הלאומית למניעת אלימות נגד נשים".