החשודה באיומים על בנט שוחררה למעצר בית, אדם נוסף נעצר

אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65, שנעצרה בחשד לשליחת המכתבים שהכילו כדורי אקדח למשפחת ראש הממשלה, שוחררה למעצר בית. במקביל, נעצר תושב אלעד בן 51 בחשד שאמר כי יש לפגוע בבנט

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה"מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, הנאשמת בשליחת מכתבי האיום לרה"מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום (ראשון) למעצר בית את אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי איום עם קליעים לראש הממשלה נפתלי בנט. בדיון שנערך היום טען סניגורה של חניה, עו"ד עדי כרמלי, כי "לא קיימות עילות מעצר לשיבוש ולמסוכנות ואת שאר פעולות החקירה של המשטרה ניתן לבצע כשהיא במעצר בית".

"המשטרה מתנהלת בעצלתיים", הוסיף כרמלי, "לא מנצלת את ימי המעצר שנתן לה בית המשפט וכי עד לרגע זה לא הציגה ראיה של ממש הקושרת את החשודה לקליע או למעטפה. המשטרה לא מטיחה את הראיות בלקוחה שלי ועוסקת במסע הסברה בו היא מדליפה את הראיות לתקשורת בניגוד לצו איסור הפרסום שאותו היא ביקשה".

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה''מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

באחד הפוסטים שפרסמה בפייסבוק כתבה החשודה: "התעוררתי מחלום חלמתי שאיווט המולדבי ובנט נפטרו מקורונה קמתי מחויכת והכי שלמה עם המוות שלהם". מכרה של החשודה אמרה לחדשות 13: "כל העיר חשבה שזו היא, זו לא הפעם הראשונה שהיא מסתבכת. כבר עצרו אותה כמה פעמים. המשפחה שלה נורמטיבית, וכולם מכירים את בעלה בעיר, אבל היא מדברת לא יפה".

נפתלי בנט ומשפחתו
נפתלי בנט ומשפחתו | צילום: עודד קרני

כמו כן, חוקרי תחנת המשטרה בראש העין עיכבו היום לחקירה תושב אלעד בן 51 בחשד שהתבטא כי יש לפגוע בראש הממשלה. "בתום חקירתו בתחנת המשטרה בעיר ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם להביאו מחר לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו", נמסר.

עו''ד עדי כרמלי