הוארך שוב מעצר החשוד ברצח ספיר נחום; אחותה: "לא נוותר"

בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו של וולאא רובין חלאילה ב-5 ימים נוספים, לאחר שנציג המשטרה הציג שוב את האישור הנדרש להארכת מעצר מעבר ל-30 יום ללא הגשת כתב אישום. עדן, אחותה של המנוחה, אמרה בבית המשפט: "הוא יישב כמה שהוא יצטרך לשבת"

זמן צפייה: 00:54

בית משפט השלום בעכו האריך היום (חמישי) בפעם השישית את מעצרו של וולאא רובין חלאילה, החשוד המרכזי ברצח ספיר בת ה-24 נחום מעכו, עד יום שני, 11 ביולי 2022. זאת לאחר שנציג ימ"ר חוף הציג בפני בית המשפט, בשנית, את אישורו של מומי למברגר, משנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, הנדרש להארכת מעצר מעבר ל-30 יום של חשוד שטרם הוגש נגדו כתב אישום.

וולאא חלאילה בפתח הדיון להארכת מעצרו בפעם השישית
וולאא חלאילה בפתח הדיון להארכת מעצרו בפעם השישית

עדן, אחותה של ספיר, אמרה בבית המשפט: "אני יכולה להגיד שהוא יקבל את העונש שמגיע לו, ואנחנו לא נוותר על זה. אני לא אוותר על זה, אלחם על זה עד הרגע האחרון - והוא יישב כמה שהוא יצטרך לשבת. זה לא פשוט, יש חיוכים, קריצות עיניים. הוא ישלם על זה, יש את בורא עולם - יותר מהכל".

וולאא חלאילה בפתח הדיון להארכת מעצרו בפעם השישית
וולאא חלאילה בפתח הדיון להארכת מעצרו בפעם השישית

קרובי המשפחה של החשוד מסרו כי "המשפחה מכחישה כל קשר למעשה, וטוענת שאף הוא מכחיש. אך אם יתברר שיש אמת בדברים, אנחנו מקווים שיקבל עונשו".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207071257' autoplay='0' credit='' desc='עדן, אחותה של ספיר נחום' poster='' kid='1_0rh89647' duration='']

בדיון קודם הוא טען כי "רודפים אותו בגלל הסרטונים מהטיקטוק". נציג המשטרה בדיון, רב-פקד ביאן מולא, אמר כי החשוד עבר פוליגרף שבו נשאל אם רצח את ספיר נחום: "הוא ענה בשלילה ונמצא דובר שקר".

החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום
החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום | צילום: בהסכמת המשפחה

11 ימים נעדרה ספיר נחום עד שזוהתה גופתה, שנמצאה סמוך ליישוב אבטין שבצפון. הגופה נמצאה, בין היתר, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אתמול למשטרת מחוז חוף, מה שגרם למיקוד החיפושים באזור שבו נמצאה הגופה. במשך כל אותם הימים פעלו במשטרה לאיתורה של נחום, שיצאה מביתה ב-2 ביוני ולא נראתה מאז. ההערכה במשטרה היא כי נחום נרצחה בין היתר בגלל דרישתה מבן זוגה לשעבר לכספי מזונות.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207071304' autoplay='0' credit='' desc='עו"ד אביעד חייט המייצג את החשוד' poster='' kid='1_qr4mrstq' duration='']