"דקר 50 פעמים עם 4 סכיני מטבח שונים": פוענח רצח אישה בהיריון מהצפון

המשטרה פענחה את הרצח של רסמיה ברבור על ידי בעלה, שדקר אותה למוות כשהייתה בחודש ה-5 להריונה, ולעיני בנם המשותף בן ה-3. "בכל פעם שהסכין איתה דקר נשברה בגופה - הוא הלך והחליף סכין עד שראה כי היא נפחה את נשמתה"

זמן צפייה: 00:36

משטרת מחוז צפון פענחה היום (רביעי) את הרצח של רסמיה ברבור, צעירה בת 28 שנדקרה למוות על ידי בעלה, מחמוד ארסלאן בן ה-30 בביתם בנוף הגליל, כשהייתה בחודש החמישי להריונה ולעיני בנם המשותף בן ה-3. על פי המשטרה, בעלה של ברבור חשוד כי דקר אותה בכל חלקי גופה כ-50 דקירות באמצעות 4 סכיני מטבח שונים. "בכל פעם שהסכין איתה דקר נשברה בגופה של המנוחה, הוא הלך והחליף סכין עד שראה כי היא נפחה את נשמתה".

בהמשך לכך, המשטרה הגישה היום הצהרת תובע נגד החשוד בפרקליטות מחוז צפון, לאחר חקירה שנמשכה ארבעה שבועות בהמלכה נאספו הריאיות לביצוע המעשה. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין רצח.

רסמיה ברבור עם בעלה מחמוד ארסלאן שעל פי החשד רצח אותה
רסמיה ברבור עם בעלה מחמוד ארסלאן שעל פי החשד רצח אותה

על פי המשטרה, בחודש שעבר התקבלה שיחה במוקד 100, ובה אמר החשוד לשוטר: "ערב טוב, תרשום אצלך, אישתי, הרגתי אותה ויש פה ילד קטן. תשלח ניידת שייקחו אותו". לאחר השיחה הטלפונית, כוח משטרה שהוזנק לזירה "ראה את החשוד כאשר ידיו מגואלות בדם, ומצאו את המנוחה שוכבת בסלון הבית על הרצפה כשהיא ללא רוח חיים ועל גופתה סימני אלימות קשים".

בן דודה של הנרצחת, עדנאן ברבור, אמר עם מעצרו לחדשות 13: "רסמיה היא אמא לילד בן 3 והיתה בהיריון בחודש החמישי. בעלה חזר מהעבודה בערב, היא הכינה לו אוכל ב-22:30 ולאחר מכן שמענו שהיא נרצחה".