רופא בכיר מסורוקה חשוד שפגע מינית בסטודנטית - וממשיך לעבוד

חלומה של מ' התנפץ בשל תקיפה מינית שעברה לטענתה ע"י רופא בכיר שהייתה כפופה לו. למרות מסקנות חמורות שהוגשו נגדו למנהל ביה"ח, הוא נשאר בתפקידו. הצעירה פרשה מהסטאז': "הרס לי את החיים"

זמן צפייה: 08:41

עו"ד ערן קייזמן המייצג את הרופא: "בין מרשי למתלוננת התקיים קשר רומנטי שבו היא הייתה מעוניינת לא פחות ממנו. טענותיה לכפייה או לניצול מעמדו אינן עולות בקנה אחד עם המסרים הכתובים הרבים המעידים על רצונה הברור להמשיך בקשר. מרשי סמוך ובטוח שעם חשיפת החומר שברשותו לפני גורם אובייקטיבי יתבררו העובדות לאשורן".

מטעם בית החולים סורוקה נמסר: "הנהלת המרכז הרפואי מחויבת לטיפול מידי בכל תלונה על הטרדה מינית ובבירור העובדות באופן יסודי וכך נהגה גם במקרה זה. מיד עם קבלת הפניה, הורה מנהל בית החולים לפתוח בבדיקה של הממונה למניעת הטרדה מינית בבית החולים שפנתה ביוזמתה למתלוננת. בתום הבדיקה אימץ מנהל בית החולים את ממצאיה ואת המלצות הממונה והגיש קובלנה לוועדת המשמעת הארצית. בית החולים ממתין לדיון בוועדה שצפויה להתכנס בימים הקרובים. המתלוננת ובני משפחתה קיבלו ליווי ותמיכה רצופים מבית החולים מרגע הגשת התלונה וסיוע מקיף, כולל מענה להסדרת חובותיה הלימודיות בהתאם לבקשותיה. בית החולים ימשיך לפעול ברגישות ובאחריות ויהיה זמין בעבורה גם בהמשך".