פרסום ראשון: המשטרה מחדשת את חקירת התלונה על אונס נגד כוכב הכדורגל לשעבר

החקירה שנפתחה בתחילת החודש בוטלה לאחר שהמתלוננת חזרה בה, מחשש שהחקירה תתנלה באזור מגוריו של השחקן. כעת, הוחלט להעביר את החקירה למחוז תל אביב, כפי שביקשה המתלוננת

זמן צפייה: 00:58

המשטרה הודיעה הערב (ראשון) כי היא מחדשת את חקירת האונס נגד כוכב כדורגל מפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית. כזכור, החקירה נפתחה לפני כשלושה שבועות אך לאחר כארבעה ימים המתלוננת חזרה בה וביקשה לבטל את התלונה, זאת בטענה שהיא "מסרבת לעבור את זה".

האירוע עצמו התרחש בתל אביב, אבל למרות זאת במשטרה החליטו תחילה כי החקירה תתנהל במחוז חוף שבחיפה. המתלוננת חששה מכך שהתלונה תתנהל באזור מגוריו של כוכב הכדורגל, הגיעה לתחנת המשטרה וביקשה לסגור את התיק מהסיבה הזאת.

במשטרה הבינו את הרגישות וניסו להסביר שהתיק יתנהל בתחנת נשר, אולם כשלא זכו לשיתוף פעולה ממנה בהנחיית ראש אגף החקירות הוחלט להעביר את החקירה למחוז תל אביב. בימים הקרובים יועבר התיק עם העדות המפורטת של המתלוננת ורק לאחר מכן יוחלט כיצד לפעול. ככל הנראה בתוך זמן קצר, לאחר שילמדו את התיק, יזומן השחקן לחקירה על מנת לשמוע את גרסתו.

כדורגלן העבר הגיב לאחר התלונה לטענות והכחיש מכל וכל: "אני לא מכיר כלום. אני בכלל בחו"ל. הבן שלי מתקשר אליי ואומר לי שיש עליי שמועה. בכלל נסעתי עם חברה ליום הולדת". עוד הוא אמר: "כששמעתי על זה הרגשתי כאילו טסתי לירח. לא מכיר כלום. כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו?".