הכדורגלנים החשודים בפרשת המין: דור מיכה ועומר אצילי

המשטרה התירה לפרסם את שמות השניים, החשודים בקיום יחסי מין עם שתי קטינות בזמן מסיבה בביתו של אחד מהם. התיק הועבר מהמשטרה לפרקליטות

זמן צפייה: 01:35

המשטרה התירה היום (שני) לפרסום כי שני שחקני מכבי תל אביב החשודים בפרשת המין עם הקטינות הם עומר אצילי ודור מיכה. אצילי, בן ה-27, משחק במדי האלופה בשלוש העונות האחרונות. ואילו, מיכה, בן ה-28 גדל במכבי תל אביב ומשחק במדי הקבוצה הבוגרת בעשור האחרון. השניים, שנחשבים לבורג מרכזי בקבוצה, רשמו הופעות גם בנבחרת הלאומית. כעת, התיק הועבר לפרקליטות.

כזכור, הפרשה נחשפה בחדשות 13, ובעקבותיה שני השחקנים נחקרו באזהרה בשבוע שעבר במשך ארבע שעות בחשד לבעילה אסורה בהסכמה. על פי החשד, השניים קיימו יחסי מין את שתי קטינות בנות 15 במהלך מסיבה בביתו של אחד מהם.

לכתבות נוספות בנושא >>

פרשת הכדורגלנים והקטינות: החקירה צפויה להסתיים השבוע

פרשת הכדורגלנים והקטינות: שחקני מכבי תל אביב נחקרו שוב

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה עצרה חשוד בסחיטת השחקנים

דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | צילום: shutterstock

גם הנערות העידו במשטרה, ולפי גרסת אחת מהן "הכול התחיל במסיבת יום ההולדת בתחילת חודש מאי", סיפרה הנערה. "באנו למסיבה כשההורים של המזמין היו בבית. זה מבחינתנו היה דבר תמים, עוד יום הולדת". הנערה הוסיפה כי באותו הערב היא וחברתה כלל לא דיברו עם הכדורגלנים, אולם "בדיעבד, הבנו שהם התנהגו כמו ציידים".

באחד השלבים החשובים בחקירה, החוקרים ככל הנראה הטיחו בשחקנים את המידע שברשותם, שממנו עולה לכאורה כי קיימים חורים בגרסת השחקנים. החקירה התמקדה בין היתר בשאלה אם השניים מזגו לנערות אלכוהול, או שהן שתו לבד, כפי שטענו הכדורגלנים. כמו כן השחקנים נחקרו אם ידעו שבנות ה-15 לומדות בבית ספר ואם עשו מאמץ לוודא שלא מדובר בקטינות.