פרשת הכדורגלנים והקטינות: שחקני מכבי תל אביב נחקרו שוב

שני שחקני אלופת המדינה, החשודים בבעילה אסורה בהסכמה, נחקרו באזהרה. החקירה התמקדה בשאלה אם בניגוד לדבריהם, השניים מזגו לנערות אלכוהול, ואם עשו מאמץ כדי לוודא שאינן קטינות

זמן צפייה: 01:15

פרשת הכדורגלנים והקטינות: שחקני מכבי תל אביב, החשודים בבעילה אסורה בהסכמה לאחר שקיימו יחסי מין עם בנות 15, הגיעו היום (ראשון) פעם נוספת לתחנת המשטרה והם נחקרו באזהרה במשך כארבע שעות. בסיום החקירה, קיבלו השניים בחזרה את הטלפונים הניידים שלהם.

באחד השלבים החשובים בחקירה, החוקרים ככל הנראה הטיחו בשחקנים את המידע שברשותם, שממנו עולה לכאורה כי קיימים חורים בגרסת השחקנים. החקירה התמקדה בין היתר בשאלה אם השניים מזגו לנערות אלכוהול, או שהן שתו לבד, כפי שטענו הכדורגלנים. כמו כן השחקנים נחקרו אם ידעו שבנות ה-15 לומדות בבית ספר ואם עשו מאמץ לוודא שלא מדובר בקטינות.

לעוד כתבות בנושא:

הוארך מעצר החשוד בסחיטת הכדורגלנים: מכחיש קשר לאירוע

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה עצרה חשוד בסחיטת השחקנים

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערות זומנו למסור עדות נוספת

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

ביום רביעי, כזכור, שתי הנערות זומנו לתת עדות חוזרת במשטרה, שנמשכה יותר מתשע שעות. המשטרה בדקה אם ההסבר לסתירות בעדותן נעוץ בבעיות זיכרון, או בניסיון הסתרה.

יום קודם לכן, נחשפה לראשונה בחדשות 13 גרסתה של אחת משתי הנערות כפי שהעידה במשטרה. "הכול התחיל במסיבת יום ההולדת בתחילת חודש מאי", סיפרה הנערה. "באנו למסיבה כשההורים של המזמין היו בבית. זה מבחינתנו היה דבר תמים, עוד יום הולדת". הנערה הוסיפה כי באותו הערב היא וחברתה כלל לא דיברו עם הכדורגלנים, אולם "בדיעבד, הבנו שהם התנהגו כמו ציידים".

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את תומר משעלי, בן 37 מרמת גן, שנחשד בסחיטת אחד השחקנים. בחקירתו משעלי טען כי אינו מכיר בכלל את המעורבים, והכחיש קשר לאירוע. על פי החשד, משעלי, בעל עבר פלילי, התקשר לאחד השחקנים ממכבי תל אביב והציע לו להשפיע על עדות אחת הקטינות תמורת כסף.