פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה עצרה חשוד בסחיטת השחקנים

בן 37 מרמת גן נעצר בחשד שהתקשר לאחד משחקני מכבי תל אביב, שנחקר בחשד שקיים יחסי מין עם נערות בנות 15, והציע לו להשפיע על עדות אחת מהן - תמורת סכום כסף

זמן צפייה: 02:11

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה עצרה גבר בן 37 תושב רמת גן בחשד שהתקשר לאחד השחקנים החשודים בביצוע עבירות מין בקטינות, והציע לו להשפיע על עדות אחת מהן תמורת סכום כסף.

לכתבות נוספות בנושא >>

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערות זומנו למסור עדות נוספת

"התנהגו כמו ציידים": עדות הנערה מפרשת הכדורגלנים

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

כזכור, המשטרה זימנה את הנערות בנות ה-15 ביום רביעי, למסור עדות נוספות על האירוע שבו שחקני מכבי תל אביב קיימו איתן יחסי מין, ונחשף בחדשות 13. זאת, לאחר שנמצאו סתירות בעדויות של המעורבים בפרשה באשר לגיל, השתלשלות האירועים וגם לסוגיית האלכוהול. כעת תבדוק המשטרה אם ההסבר לסתירות נעוץ בבעיות זיכרון, או בניסיון הסתרה.

יום לפני כן נחשפה לראשונה בחדשות 13 גרסתה של אחת משתי הנערות כפי שהעידה במשטרה. "הכול התחיל במסיבת יום ההולדת בתחילת חודש מאי", סיפרה הנערה. "באנו למסיבה כשההורים של המזמין היו בבית. זה מבחינתנו היה דבר תמים, עוד יום הולדת". הנערה הוסיפה כי באותו הערב היא וחברתה כלל לא דיברו עם הכדורגלנים, אולם "בדיעבד, הבנו שהם התנהגו כמו ציידים".

"למחרת, הכדורגלן השני שלא היה במסיבה שלח לחברה שלי תמונה שלי ושל השחקן השני, וכתב: 'תשאלי את חברה שלך מתי דאבל דייט?' לא הבנו מה המשמעות". יומיים לאחר מכן, טענה, הוזמנה לה מונית לבית של אחד מהכדורגלנים. "בחלק הראשון של הערב אכלנו פיצה. הם לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים".