התלונה נגד הכדורגלן: למרות שהמתלוננת חזרה בה - המשטרה לא סוגרת את התיק

המשטרה ממשיכה לנסות ליצור קשר עם המתלוננת, שמשכה את תלונתה בעקבות העברת החקירת לתחנת מחוז חוף - אזור מגוריו של השחקן. הכדורגלן: "אם מחפשים לתת למישהו תעודת יושר - אני כאן"

זמן צפייה: 01:01

התלונה נגד הכדורגלן: על אף שהמתלוננת משכה את תלונה, במשטרה מסרבים לסגור את התיק - כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות 13. עוד נודע לחדשות 13 כי המתלוננת בה בעקבות העברת התיק למחוז חוף, למרות שהתלונה הוגשה בתחנת עפולה. יש לציין כי המתלוננת עדיין עומדת מאחורי העדות שלה, אך הסיבה לביטול התיק נובעת מביקורת על התנהלות המשטרה.

יש לציין כי מבינים במשטרה את הבעייתיות בכך שהתיק הועבר לאזור מגוריו של השחקן, על אף שהאירוע התרחש בתל אביב והתלונה המפורטת נמסרה בתחילת השבוע שעבר בתחנת עפולה. ברגע שהועברה התלונה למחוז חוף, הודיעה האישה כי היא לא מעוניינת לשתף פעולה. עם זאת, במשטרה ניסו ליצור עימה קשר, וימשיכו לנסות גם במשך הלילה.

שחקן הכדורגל עצמו ממשיך לדבוק בגרסתו, ולאחר שהתברר שנמשכה התלונה הוא מסר: "לא הגיוני לפגוע ולהרוס את השם שלי על דבר שלא היה ולא נברא - אם מחפשים לתת למישהו תעודת יושר, אני כאן".

כזכור, האישה התלוננה על אונס מצידו של כוכב כדורגל מפורסם לאחר אירוע שבו בילו במשותף. בתגובה לפרסום, כדורגלן העבר הגיב לטענות והכחיש מכל וכל: "אני לא מכיר כלום. אני בכלל בחו"ל. הבן שלי מתקשר אליי ואומר לי שיש עליי שמועה. בכלל נסעתי עם חברה ליום הולדת". עוד הוא אמר: "כששמעתי על זה הרגשתי כאילו טסתי לירח. לא מכיר כלום. כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו?".