אם אחת הקטינות מפרשת הכדורגלנים: "סיפרה שלא יכלה להגיד לא"

בריאיון לחדשות 13, סיפרה האם כי "לשמוע אותה אומרת 'אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור תוך חצי שעה מיד ליד' - זה גמר אותי". אבי אחת הנערות תקף את מכבי ת"א: "רצחו לה את הנפש"

זמן צפייה: 04:21

פרשת הכדורגלנים והקטינותאמא של אחת הקטינות, ששחקני מכבי תל אביב חשודים כי קיימו עמן יחסי מין אסורים, סיפרה הערב (שלישי) לחדשות 13 על שעבר על בתה. "היא ילדה חזקה יותר ממה שחשבתי, אבל יש גבול למה שילדה בת 15.5 יכולה להתמודד אתו", סיפרה.

לשמוע אותה אומרת 'אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור תוך חצי שעה מיד ליד'- זה גמר אותי", המשיכה האם. "היא אומרת שהכול קרה כל כך מהר, ויש משפט מאוד כואב שהיא חזרה עליו בכאב שוב ושוב – 'לא הייתה לי את האופציה להגיד לא'".

עוד בחדשות 13:

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערה השנייה הגיעה למשטרה לתת עדות

הערכה: חקירת החשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות – לקראת סיום

מקורב לאחת הנערות מפרשת הכדורגלנים: "היא לא מפסיקה לבכות"

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

קודם לכן, אביה של אחת הנערות, תקף בריאיון לחדשות 13 את התנהלות המועדון בפרשה. "מכבי ת"א הראשונים שיצאו לתקשורת ומשם התחילו איומים והכפשות עלינו", אמר האב. "מכבי נתנו את הלגיטימציה בכך שהפיצו שקרים. אם הראש של הדג מסריח - אז כל הדג מסריח. הם נעזרו בחברות יחסי ציבור ויצאו להתקפת הנערות במקום להגנתן, במקום לחבק ולבקש סליחה".

"מכבי יצאו גיבורים עם האוהדים הקטנים שלהם, שיודעים לקלל ולצעוק, אבל גרמו נזק יותר גדול מכל דבר אחר, הוסיף אבי הנערה. "רצחו לילדה שלי את הנפש וכשנתחזק נטפל בכל השמצה ואיום כדי לעזור לנערות אחרות".

מטעם מכבי ת"א נמסר בתגובה: "אנו מבינים את המצב העדין שבו נמצאות הנערות ומשפחותיהן בימים אלה ומצרים על כך. עם זאת, האשמת מכבי תל אביב במעורבות ישירה או עקיפה בהפצת איומים, תמונות, סרטונים או שימוש בחברת יחסי ציבור, כפי שנטען על ידי אביה של אחת הנערות הערב, אינה נכונה בלשון המעטה ומנוגדת באופן מוחלט לדרך שבה מתנהלת מכבי תל אביב. המועדון פרסם הודעה המדברת בעד עצמה ביום שבת שבה גינה בכל תוקף השמצות והכפשות מכל סוג שהוא כלפי כל הצדדים המעורבים בפרשה".

שחקני כדורגל ממכבי תל אביב
שחקני כדורגל ממכבי תל אביב | צילום: רויטרס

מקורבים לנערה סיפרו בתחילת השבוע לחדשות 13 כי היא שרויה במצב נפשי קשה. "היא שברירית מאוד, כמעט לא אוכלת. היא לא מפסיקה לבכות, לא ישנה בלילה", סיפרו. "יש לה סיוטים ותחושה קשה של ניצול. אנשים לא יודעים את האמת, והאמת היא רק אחת - והיא ההפך הגמור ממה שמוצג על ידי הצד השני. מי שראה אותה יודע שאי אפשר לטעות לגבי גילה, היא נראית פחות מגילה. היא לא מצליחה להבין לאיזה עולם אכזר היא נכנסה".

"מאז רצף הפרסומים היא חווה שיימינג בלתי נתפס ברשתות החברתיות", הוסיפו. "מסע מטורף של השמצות והודעות נאצה שלא נפסק. כל טלפון, כל הודעה, מקפיצה אותה. כל הודעה נכנסת גרועה יותר מקודמתה. כל הודעה גורמת לה להתכנס יותר בעצמה".