פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה סיימה את השלמות החקירה

התיק, שבמרכזו עומדים השחקנים דור מיכה ועומר אצילי, הוחזר לפרקליטות לשם קבלת החלטה בעניין. השניים חשודים בבעילה אסורה בהסכמה לאחר שקיימו יחסי מין עם נערות

זמן צפייה: 01:39

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה סיימה את השלמות החקירה בעניין עומר אצילי ודור מיכה והחזירה היום (שני) את התיק לפרקליטות לקבלת החלטה.

זאת, לאחר שאתמול רונן קצב, הסוכן של השחקנים, סיפר כי מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הודיע לשניים כי הם ישוחררו וסיימו את דרכם בקבוצה. "השחקנים התאכזבו והצטערו על ההחלטה החד צדדית שהמועדון בחר לקחת, אבל עושה רושם שההחלטה היא נחרצת וסופית", אמר קצב. "בימים אלה אנו מנסים לחשב מסלול מחדש ובמקביל להגיע להסדר כספי הוגן מול המועדון על מנת לצאת לדרך חדשה בהקדם האפשרי. אנו לא מתכוננים לנהל שיח בעניין וכשיהיה משהו נוסף להודיע נצא בהודעה מסודרת".

לכתבות נוספות בנושא >> 

מכבי ת"א הודיעה לכדורגלנים אצילי ומיכה על סיום דרכם במועדון

כוכבי מכבי ת"א על פרשת הקטינות: "היינו צריכים לנהוג אחרת"

פרשת הכדורגלנים והקטינות: שחקני מכבי תל אביב נחקרו שוב

דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | צילום: shutterstock

בשבוע שעבר החזירה הפרקליטות את התיק למשטרה, לצורך השלמות חקירה. זאת, כשלושה שבועות לאחר שקיבלה אותו לידיה. עומר אצילי ודור מיכה, שחקני מכבי תל אביב שקיימו יחסי מין עם נערות בנות 15, צפויים להיחקר שוב.

ממשפחתה של אחת הנערות נמסר בתגובה להחלטה: "ידענו כי הפרסומים המגמתיים, כמו גם החגיגה בדבר סגירת התיק, היו מוקדמים מדי ונטולי בסיס. אנו יודעים את האמת והיא שהחשודים עברו עבירות חמורות, ואנו סמוכים ובטוחים כי הפרקליטות הורתה על השלמות חקירה על מנת שיועמדו לדין. נזכיר כי החשודים הודו במעשים עצמם אך טענו כי לא היו מודעים לגיל הצעיר של הנערות. כל מי שיראה את הנערות הקטינות יבין כי לא ניתן היה לטעות בגילן הצעיר".