קשר את ידיו והכה בעורפו: עובד שופרסל תועד מתעלל בבעל מוגבלות

רשת הסופרים הגישה תלונה במשטרה נגד אחד מעובדיה וזימנה אותו לשימוע לפני פיטורים, לאחר שנראה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות מכה את עמיתו חסר הישע בסניף בגוש עציון

זמן צפייה: 01:51

רשת שופרסל הגישה תלונה במשטרה נגד אחד מעובדיה, שתועד מתעלל בעמיתו לעבודה - צעיר בעל מוגבלות. בתיעוד מסניף הרשת בגוש עציון שפורסם ביום חמישי ברשתות החברתיות, נראה עובד חסר ישע עם ידיו קשורות בניילון נצמד, בזמן שעובד אחר מכה אותו שוב ושוב בעורפו – ומפציר בו לומר "אתה מנהל של חלב", בעברית ובערבית.

העובד חסר הישע אולץ לחזור על הדברים, תוך שהוא מבקש מהעובד המתעלל בו ומהעובד המצלם לשחרר אותו. "תפתח, חם לי", הוא נשמע אומר. בסניף שבו צולם הסרטון סיפרו על האירוע שהתרחש. "זה אירוע חריג ולא אמור לקרות כנראה מבחינת התמונה שמצטיירת", טען אחד העובדים, "אבל לקחו את הסיפור הזה קצת מעבר לפרופורציות. צריך להסתכל על התמונה בתור כמה אנשים שעובדים ביחד כבר הרבה זמן ובסך הכול יש להם את הצחוקים שלהם".

לכתבות נוספות בנושא >> 

הוארך בחמישה ימים מעצר ההורים מלוד החשודים בהתעללות בבתם

נדחה ערעור החשוד בתקיפת חוסה: "תקף 11 פעמים באותו היום"

"לא ראיתי תיק כזה בחיי": הוארך מעצר החשודים בהתעללות בתם

עובד שופרסל מתעלל בבעל מוגבלות
עובד שופרסל מתעלל בבעל מוגבלות | צילום: חדשות 13

בהנהלת שופרסל דחו את התנהגות העובד שתועדה בסרטון, ומסרו שהם מצויים בקשר עם העובד שנפגע. "אנו חברה שמעסיקה אלפי עובדים מכל המגזרים", ציין איציק אברכהן, מנכ"ל הרשת. "לא אאפשר שהאחד יפגע באחר ובוודאי לא בחלש". העובד שתועד מתעלל זומן לשימוע לפני פיטורים ובהנהלה הוחלט להגיש נגדו תלונה במשטרה.