תיעוד חדש חושף: ההתעללות בעובד ב"שופרסל" לא הייתה חד פעמית

בסרטון שהגיע לידי חדשות 13 נראה יהודה בן ה-29, עובד בסניף בעל צרכים מיוחדים, מצולם ביישומון שמעוות את פניו כאשר העובדים לועגים לו, מכים אותו על הצוואר ומחייבים אותו לשתף פעולה

זמן צפייה: 01:35

סרטון חדש המראה התעללות של עובדי "שופרסל" בעובד בעל צרכים מיוחדים נחשף הערב (שלישי) בחדשות 13, ושופך אור נוסף על מסכת ההתעללויות שעבר, על פי החשד, יהודה בן ה-29 בסניף שבגוש עציון.

כפי שניתן לראות בתיעוד, העובדים מצלמים את הצעיר ביישומון מיוחד שמעוות את פניו, לועגים לו, מכים אותו על הצוואר ומכריחים אותו לשתף איתם פעולה עד שיסיימו לצלם.

לכתבות נוספות בנושא >> 

שניים נעצרו בחשד להתעללות בעובד בעל המוגבלויות בשופרסל

הצעיר שתועד עם ידיים קשורות בשופרסל: "זה היה קורה בכל יום"

קשר את ידיו והכה בעורפו: עובד שופרסל תועד מתעלל בבעל מוגבלות

Toxajt
תיעוד חדש של התעללות עובדי ''שופרסל'' בעובד בעל צרכים מיוחדים | צילום: חדשות 13

עו"ד מחמוד רבאח, שמייצג את החשודים, אמר היום: "בינתיים בית המשפט קבע שיש חשד סביר אבל גם קבע תנאים שהוא ישוחרר בהם לאחר שתסתיים החקירה בעוד יומיים. לדעתנו הדבר מצביע על עוצמת החשד הנמוכה".

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את העובד שעבר התעללות, אמר: אסור לנו להתבלבל בסיפור הזה. יש מוטיבים לאומניים, יש אמירות קשות של החשודים נגד עם ישראל, נגד העם היהודי, צחקוקים על בני העם היהודי, מראות שמחזירים אותנו הרבה הרבה שנים אחורה. אנחנו לא מתכוונים לשתוק. אנחנו דורשים מבית המשפט אפס סובלנות ובמקביל אנחנו הולכים להגיש תביעת מיליונים נגד רשת "שופרסל" שישלמו על הפגיעה, על הנזק, על ההתעללות ועל ההשפלה".

במשטרה ממשיכים לחקור את ההתעללות וממתינים לקבלת חומרים נוספים שיכולים לבסס את החשדות נגד המעורבים ואולי להביא למעצרים נוספים.

עובד שופרסל מתעלל בבעל מוגבלות
עובד שופרסל מתעלל בבעל מוגבלות | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום בית המשפט השלום האריך ביומיים את מעצרם של שני העובדים החשודים. השניים, תושבי בית לחם ומזרח ירושלים, נעצרו אתמול לאחר שברשתות החברתיות הופץ סרטון שבו נראה עובד בעל צרכים מיוחדים עם ידיו קשורות בניילון נצמד, בזמן שעובד אחר מכה אותו שוב ושוב בעורפו – ומצווה עליו לומר "אתה מנהל של חלב", בעברית ובערבית. במסגרת החקירה נגבו עדויות ממספר עובדים במקום. אתמול נעצר מנהל מחסן בחשד למעורבות בהתעללות. בידי המשטרה סרטונים נוספים המתעדים התעללות ממושכת בצעיר.