נעצר חשוד ברצח לורין מוסראתי, החשד: סכסוך בין משפחות

המשטרה עצרה הערב את תושב המרכז שנחשד ברציחתה של הצעירה בת ה-28, אתמול ברמלה. משפחתה של הצעירה מוכרת למשטרה ולפני כשבוע נרצח קרוב משפחתה

זמן צפייה: 00:10

המשטרה עצרה הערב (שבת) את תושב המרכז שחשוד ברציחתה של לורין מוסראתי, אתמול ברמלה. החשד במשטרה כי מוסראתי נרצחה בשל סכסוך בין משפחתה המוכרת למשטרה, לבין משפחה אחרת, שרק לפני כשבוע קרוב משפחתה גם נרצח.

כזכור, מוסראתי בת ה-28 מרמלה נמצאה אמש ללא רוח חיים כשהיא ירויה בתוך רכב ברחוב דני מס ברמלה. חובש מד"א שמעון פרש, סיפר על ההתרחשות בזירה: "כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה. היא סבלה מפציעות חודרות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות , היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לצד הרצח של מוסראתי, אישה נוספת נרצחה בחמישי האחרון. טטיאנה קמינסקי, בת 52, נמצאה בדירתה בדרום עם סימני אלימות קשים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. שוטרים שהגיעו לזירת האירוע עצרו את בנה אנדריי בן ה-29, החשוד במעשה, ופתחו בחקירה. מעצרו הוארך בשבעה ימים.

פרמדיק מד"א מיכאל קנטר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות קשות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבועים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה