ניסיון חיסול באשקלון: בנו של שלום דומרני נורה ונפצע קשה

ניסים (נינה) דומרני, בנו הבכור של ראש ארגון הפשיעה, פונה במצב קשה לבית החולים ברזילי לאחר שנורה 6 פעמים ברחוב העבודה בעיר, חודש בלבד לאחר שאיש הכספים של דומרני חוסל בפיצוץ רכב. שלושה חשודים במעורבות בירי נעצרו בתום מצוד. צפו בתיעוד ניסיון החיסול

זמן צפייה: 00:37

סכסוך הדמים בין ארגוני הפשיעה בדרום נמשך: בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, ניסים (נינה) בן 28, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי ברחוב העבודה באשקלון. דומרני הצעיר פונה לבית החולים ברזילי במצב קשה ולא יציב לאחר שנורה 6 פעמים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2203201356' autoplay='0' credit='' desc='שוטרים בזירה לאחר ניסיון החיסול' poster='' kid='1_m3qv85qf' duration='17']

מיד לאחר האירוע התקבל דיווח על רכב שעולה באש בעיר, ונבדק חשד כי הוא שימש את המתנקשים. כוחות משטרה החלו לבצע סריקות נרחבות בעיר, ובתום מצוד נעצרו שלושה חשודים במעורבות בירי, תושבי אשקלון בשנות ה-30 לחייהם, חברי "הכנופיה הקווקזית", שנמלטו לדרום הארץ ונתפסו סמוך לדימונה.

הרכב שעלה באש באשקלון לאחר ניסיון החיסול
הרכב שעלה באש באשקלון לאחר ניסיון החיסול | צילום: כאן דרום

פרמדיקית מד"א אביטל קבשה סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".

שלום דומרני בבית המשפט
שלום דומרני (ארכיון) | צילום: חדשות 13

דומרני הבן שוחרר מהכלא בסוף שנת 2019 לאחר שריצה כשנתיים מאסר בפועל על עבירות של סחיטה באיומים. לפי כתב האישום אז, הוא תקף סוכן משטרתי משום שאיחר בהחזרת תשלומי הלוואה. אותו סוכן היה "חייל" בארגונו של שלום דומרני שהחליט לחצות את הקווים ואסף ראיות נגד בנו של ראש ארגון הפשיעה ונאשמים נוספים.

אבי ביטון, הבכיר בארגונו של דומרני שחוסל באשקלון
אבי ביטון, הבכיר בארגונו של דומרני שחוסל באשקלון

מדובר בהמשך לסכסוך האלים בין ארגוני הפשיעה בדרום. לפני חודש חוסל אבי ביטון, איש הכספים בארגונו של שלום דומרני. ביטון נלכד בתוך רכב שהתפוצץ באשקלון ומלבדו נפצעו עוד שני חברי הארגון. ביטון היה אחד האנשים המרכזיים בארגונו של דומרני, שניצל בשנת 2013 מניסיון חיסול, וגם אז נפצע באורח אנוש כתוצאה מפיצוץ רכב ורגליו נקטעו. כשבוע לאחר החיסול בוצע ירי לעבר סוכת האבלים של בני משפחתו של ביטון.

זירת הירי באשקלון
זירת הירי באשקלון | צילום: דוברות המשטרה