אירוע ירי בחתונה בטייבה: צעיר נהרג, חמישה פצועים במצב בינוני

צעיר בן 25 נורה למוות באירוע, ועוד חמישה משתתפים נפגעו. צוותי רפואה פינו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא. מדובר באירוע ירי שני בתוך מספר שעות

זמן צפייה: 00:10

חשד לרצח: עלאא סרסור, תושב טייבה בן 25, הוא האיש שנורה למוות הלילה (שני) כשנכח בחתונה בעיר. ארבעה משתתפים נוספים נפצעו באירוע, בהם אחד באורח קשה. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים מאיר בכפר סבא.

עוביידה עאזם, חובש בכיר במד"א סיפר: "הייתי מחוץ לנקודת ההזנקה של מד"א בטייבה כשרכב פרטי הגיע למקום וסימן לי שהם זקוקים לעזרה. 2 פצועים מירי שכבו ברכב כשאחד במצב אנוש מחוסר הכרה והשני במצב בינוני. מיד העברתי את הפצועים לאמבולנס והתחלתי בטיפול רפואי מציל חיים. הפצוע שהיה במצב אנוש הועבר לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה ואני פניתי את הפצוע שנפגע באורח בינוני כשמצבו יציב. פצועים נוספים שנפצעו מהירי טופלו במרפאה מקומית ופונו גם כן לבית החולים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: שני ישראלים שנדבקו בקורונה ניסו לברוח מכרתים – ונעצרו

ארה"ב הודיעה: מנובמבר תתאפשר כניסה למחוסנים מהאיחוד האירופי

פייזר הודיעה על הצלחה: "החיסון לילדים בני 11-5 יעיל ובטוח"

עלאא סרסור, הנרצח בטייבה
עלאא סרסור, הנרצח בטייבה

מוקדם יותר היום נורה למוות פאדי גריפאת, צעיר בן 24, במועצה האזורית זרזיר. הוא פונה לבית חולים במצב קשה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של הירי עולה כי הרקע לאירוע הינו פלילי.

ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל מסר בתגובה לאירועי הירי: "הירי המזעזע בטייבה מצטרף לרצח הנורא בזרזיר. לצערנו זאת תזכורת לעובדה שהחברה הערבית עדיין נמצאת תחת מתקפה אלימה וברברית של ארגוני פשיעה. אנחנו קוראים לציבור הישראלי כולו להתעורר, זה לא מאבק ערבי, זה מאבק של אזרחי המדינה כולה למען החזרת השפיות לרחובות".