אישום: ירו 190 קליעים לעבר בית עסק בסחנין – ונמלטו • תיעוד

שני תושבי העיר הואשמו כי הגיעו לחנות שנמצאת תחת בניין מגורים כשהם מצויידים בקלצ'ינקוב, כלי נשק נוספים ומאות קליעים ומחסניות, פתחו בירי לעבר המקום וגרמו לנזק שמוערך במאות אלפי שקלים

זמן צפייה: 01:09

כתבי אישום הוגשו אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד שני תושבי סחנין בני 22 ו-32 בגין ירי של יותר מ-190 קליעים לעבר בית העסק "ממתקי סעדי" בעיר בסוף החודש שעבר, במטרה לאיים על בעלי העסק. פרקליטות מחוז חיפה ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים.

השניים נאשמים כי הגיעו ברכב לבית העסק מצויידים ברובה סער מסוג קלצ'ניקוב, שני רובה סער נוספים, מאות כדורים, מחסניות, כיסויי פנים וכפפות. החשודים יצאו מהרכב וירו לעבר החנות, ששוכנת בקומה הראשונה של בניין בן 4 קומות, מספר רב של יריות – מבלי שחששו לפגוע בעוברי אורח שחלפו במקום ובדיירים שמתגוררים מעל בית העסק. הירי גרם לנזק רב לרכוש שהוערך ביותר מ-420 אלף שקלים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל שינוי בירוקרטי: רכזי ביטחון בעוטף עזה לא קיבלו שכר

קריאות אל גנץ באירוע של ח"כ חרדי: "לך לערבים, מחבל" • תיעוד

דובאי תפתח שעריה לראשונה בפני נופשים ישראלים

חנות הממתקים בסחנין שנורתה
חנות הממתקים בסחנין שנורתה | צילום: דוברות המשטרה

לאחר ביצוע הירי נכנסו השלושה לרכב ונמלטו במהירות. צוות שוטרים שהבחין ברכב הנמלט יצאו למרדף אחריו ונהג הרכב איבד שליטה והתנגש בקיר. החשודים נמלטו מהמקום עם שניים מכלי הנשק והשאירו מאחוריהם את רובה הקלצ'ניקוב, שמונה מחסניות ותחמושת.

בתום חקירה מורכבת ושימוש באמצעים טכנולוגיים החשודים נעצרו. בחקירתם עלה כי הם קשרו קשר עם אנשים נוספים לבצע את הירי לעבר בית העסק במטרה לאיים על בעליו.

רובה ששימש לירי
רובה ששימש לירי | צילום: דוברות המשטרה
מחסניות שנתפסו
מחסניות שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה