רגע לפני עדותו - עד המדינה במשפט נתניהו על כתב האישום: "תזה הזויה"

לאחר שבית המשפט הכריע כי הפרקליטות לא תעביר לידי ההגנה את החומר שנשאב מהטלפון שלו, שלמה פילבר תקף את המדינה בחשבון הטוויטר שלו. "רק באיחור גדול כולם מבינים עתה שהתשתית העובדתית שהציגו לציבור הייתה שיקרית, והמציאות חושפת את קלונם"

שלמה פילבר בבית המשפט

רגע לפני תחילת עדותו במשפט נתניהו, עד המדינה שלמה פילבר כתב היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו כי " כל הטרלול שהמדינה עוברת כבר 3 שנים נולד מאיזה "תיזה" הזויה שהם הציגו וחלחלה כמו תולעת רעילה לגופי החקירה והאכיפה".

פילבר כתב את הדברים בתגובה לאיש התקשורת שמעון ריקלין, שהגיב על ציוץ אחר בו התייחס פילבר לעיתונאי נתי טוקר. ריקלין כתב לפילבר "יפה שאתה מתייחס ברצינות למישהו כל כך לא רציני", ופילבר ענה לו "אל תזלזל ביריב נחוש ומלא שנאה". עוד הוסיף פילבר: "רק באיחור גדול כולם מבינים עתה שהתשתית העובדתית שהציגו לציבור הייתה שיקרית, והמציאות חושפת את קלונם. (ניסו גם בנושא הגז אך שם נכשלו)".

בנימין נתניהו ושלמה פילבר
בנימין נתניהו ושלמה פילבר | צילום: רויטרס

עד המדינה פילבר, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת בתקופה שהולידה את תיק 4,000, אמור להתחיל את עדותו במשפט נתניהו בעוד כשבועיים. בשבוע שעבר החליטו שופטי בית משפט השלום בירושלים כי הפרקליטות לא תעביר לידי ההגנה את החומר שנשאב מהטלפון שלו בצורה לא תקינה, מכיוון שאין בהם מידע רלוונטי להגנה.