"לא הוכחה התעמרות": נדחתה תביעה של עובדת נגד שרה נתניהו

שירה רבן תבעה את אשת ראש הממשלה לשעבר בגין התעמרות בתקופת עבודתה במעון ראש הממשלה בבלפור. "תחילה היא לא זכרה שהעלתה את הטענה כי לא קיבלה הודעה מוקדמת על פיטורים, ובהמשך ציינה שאינה יודעת להסביר איזה פגם בהעסקה מהווה סתירה להודעה המוקדמת", נכתב בפסק הדין

זמן צפייה: 00:32

בית הדין לעבודה דחה היום (רביעי) את התביעה שהגישה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נגד אשתו שרה נתניהו, בטענה כי "לא הוכחה התעמרות או כל עילה מזכה אחרת" - כך לפי ספק הדין. לאחר הדחייה, רבן צפויה לערער לבית הדין הארצי.

בית הדין לעבודה קבע כי לא הוכחה התעמרות, "בפרט לנוכח חוסר המהימנות של התובעת (רבן)". בית הדין דחה גם את טענתה של רבן כי היא לא קיבלה הודעה מוקדמת על פיטורים. "בתחילה היא לא זכרה שהעלתה את הטענה ובהמשך ציינה שאינה יודעת להסביר איזה פגם בהעסקה מהווה סתירה להודעה המוקדמת".

המקור, שרה נתניהו

בתגובה לדחיית התביעה נגדה, עורך דינה של נתניהו, יוסי כהן, מסר: "בית המשפט שם היום סוף לעוד פרק מביש במסע ההשמצות השקרי נגד שרה נתניהו. אחרי שאינספור מהדורות חדשות ושערי עיתונים נפתחו במשך ארבע שנים בעלילות דם נגד הגברת נתניהו, היום בית המשפט גלגל את טענותיה של שירה רבן מכל המדרגות".

"גם במקרה הזה הוכח שוב שסוף האמת לנצח, אך המחיר ששילמה שרה נתניהו הוא בלתי נסבל. מי יחזיר לה את שמה הטוב ומי יתנצל על ההשמצות הזדוניות שהוצגו לציבור כאמת מוחלטת במשך למעלה משנתיים? התקשורת חייבת לקחת אחריות על הנזק האדיר שגרמה לשרה נתניהו ולהפסיק את מסע הצייד השקרי שהיא מנהלת נגדה זה למעלה מ-20 שנה".

עורך דין יוסי כהן
עורך דין יוסי כהן | צילום: חדשות 13

כמו כן, נדחתה טענתה של רבן ש"החמיצה הזדמנויות עבודה בשל החוזה שחתמה". בית הדין קבע כי הטענה הינה ללא ביסוס או אסמכתא. בית הדין לעבודה הודיע כי לא יהיה צו להוצאות בהתחשב במצבה הכלכלית של רבן.

כזכור, רבן תבעה את גברת נתניהו בגין התעללות שספגה במהלך עבודתה. בעדות שהעניקה נתניהו בנוגע לטענות ליחס לא הולם ואף התעמרויות שמייחסת אליה רבן, אמרה "להיות בבית שיש בו עובדים לפעמים זה לחיות עם האויב. לעיתים אני ממש פוחדת, שאם אומר לעובד מסוים שלום, אני תוהה מה הוא יגיד. זאת תחושה של סטרס מתמשך", אמרה אשת ראש הממשלה.

עוד המשיכה לומר נתניהו: "עשו לי דמוניזציה במשך שנים, נוח להפיל עליי הכול". "מה שרבן אומרת זה שקר. בקושי הכרתי וראיתי אותה. אני יושבת כבר 25 שנים על הנישה של 'לתבוע את שרה'. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי לא היה ראש הממשלה הכול היה טוב ויפה, כשהוא חזר - הוא שב לקדמותו".