סוכן הדוגמניות שי אביטל זומן לחקירה ונתבקש לשוב לארץ מחו"ל

לאחר שעשרות נשים התלוננו נגד סוכן הדוגמניות בגין הטרדות מיניות כפי שנחשפו בתחקיר "הצינור" - אביטל זומן לחקירה על ידי המשטרה. עד כה הגישו נגדו תלונה 26 נשים שונות

זמן צפייה: 01:47

סוכן הדוגמניות שי אביטל, שמעשיו לכאורה נחשפו בתחקיר "הצינור", זומן היום (ראשון) לחקירה על ידי ימ"ר תל אביב, שפנו אליו שישוב חזרה לארץ מחו"ל ויתייצב לחקירה. כזכור, עד כה 26 נשים שונות הגישו נגדו תלונה במשטרה בגין הטרדות מיניות.

כזכור, בחושד יולי השנה סיפרה הדוגמנית גל גברעם בסרטון ארוך שהעלתה לרשת כיצד הגיעה לתחנת המשטרה על מנת להתלונן נגד אביטל - אולם שם זכתה ליחס מזלזל ונשלחה להגיש תלונה מקוונת. "משטרת ישראל, אתם צריכים להתבייש", אמרה גברעם, שתיארה כי המקרה אירע לפני כשנתיים, וכשהגיע להתלונן הלילה, הפקיד בכניסה שאל אותה "למה רק עכשיו?. עניתי לו - כי פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת יותר. והוא שתק".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התו הירוק החדש נכנס הבוקר לתוקף – מי זכאי ואיך מנפיקים אותו?

בנט על תקיפת השוטרים: "האלימות הגיעה לנקודה בלתי נסבלת"

סופו של הגל הרביעי? הירידה בתחלואה נמשכת – 587 חולים קשה

גל גברעם
גל גברעם | צילום: חדשות 13

"אמרו לי - יש חוקרת אחת בלילה וזה ייקח עוד שעתיים-שלוש. אתם יכולים לחכות או להגיש תלונה במחשב. באתי, הגעתי עד למקום. צעקתם בכל מקום שפתחתם חקירה מיוחדת. השר לביטחון פנים עומר בר-לב – קראתם לכולנו לבוא להעיד, וזה לא משהו פשוט לעשות. משטרת ישראל, איפה אתם? אתם אמורים להגן עלינו".

בתגובה לפרסום התנצל השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ומסר: "האירוע שהתרחש הלילה שבו נדחתה הגשת תלונתה של גברעם הוא רע ולא היה צריך לקרות. מפכ"ל המשטרה ואני שמנו בראש סדר העדיפויות את השירות שעל המשטרה לתת לאזרח ובוודאי בנושא הגשת תלונה נגד פגיעה מינית. לכן, עם כניסתי לתפקיד, התחלנו בצעדים להתמודד עם הנושא ומיניתי יועצת לנושאי מגדר בלשכתי. אני מתנצל בפני גל, ויחד עם המשטרה אאתר את נקודות החולשה ונתקן".

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי מסר: "הליך תלונתה של גברעם נבדק ברמות הבכירות ביותר במחוז תל אביב והוא ייבחן גם על ידי יחידת השירות הארצית וממצאי הבדיקה יוצגו עוד היום. אנו נפיק מהבדיקה את כל הלקחים בכדי שמתלוננות ומתלוננים שמגיעים לתחנות המשטרה יקבלו את היחס והשירות הטוב ביותר. לא אסבול חוסר רגישות כלפי מי שמגיע לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. נבדוק ברצינות את האירוע ונתקן במהרה את הליקויים".