דחף אותה מהגג במטרה להביא למותה: כתב אישום הוגש נגד גבר שניסה לרצוח את זוגתו

שאול קרני, בן 32 מהיישוב עץ אפרים שבשומרון, מואשם שניסה ב-2018 לרצוח את בת זוגו הקולומביאנית ואם בתו, שהגיעה לבקר אותו בישראל. לאחרונה הוא התוודה והסגיר עצמו למשטרה

זמן צפייה: 03:19

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד שאול קרני, בן 32 מהיישוב עץ אפרים שבשומרון, בגין ניסיון לרצח של בת זוגו ואם בתו, אשר בוצע בשנת 2018 ועליו התוודה לאחרונה תוך שהוא מסגיר עצמו למשטרה, למרות שנחקר לפני שלוש שנים והתיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

על פי כתב האישום, קרני הכיר את בת זוגו בקולומביה, שם היא מתגוררת, ולהם ילדה משותפת. ביולי 2018 הגיעה המתלוננת עם בתה לישראל על מנת לבקר את קרני, ושלושתם התגוררו בבית אמו. באחד הערבים עלו השניים לגג הבניין ושוחחו על יחסיהם, ובשלב מסוים קרני דחף אותה מהגג וגרם לנפילתה בכוונה להביא למותה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקורונה באירופה: גרמניה סופרת 100 אלף מתים מהנגיף

תכנן, עקב וירה מטווח קצר: כתב אישום הוגש בגין רצח אלדד פרי

אסון בתעלת למאנש: לפחות 27 פליטים טבעו למוות

כתוצאה מהנפילה נפצעה המתלוננת באורח קשה, ונגרמו לה חבלות מרובות בגינן נאלצה לעבור ארבעה ניתוחים, כאשר עד היום היא סובלת מקשיים נפשיים ופיזיים. כחודש לאחר האירוע, על מנת לאתר את המתלוננת ולהמיתה, ביים קרני תאונת דרכים בעקבותיה פונה באמבולנס לבית החולים בו אושפזה המתלוננת באותה עת. לאחר שלא איתר אותה בחדר המיון עזב קרני את בית החולים.