פרשת שי אביטל: שלוש מתלוננות חדשות פנו למשטרה

בעקבות תחקיר "הצינור" על עבירות מין שבוצעו, לכאורה, על ידי סוכן הדוגמניות, 3 נשים הגיעו לתחנת תל אביב במטרה להגיש תלונה. עד כה הצטברו בסה"כ שש תלונות נגד החשוד, גל גברעם לא ביניהן

זמן צפייה: 07:50

שלוש נשים נוספות הגישו היום (רביעי) תלונות במשטרה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל בטענה שביצע בהן עבירות מין. נגד אביטל, שמעשיו, לכאורה, נחשפו בתחקיר "הצינור", הוגשו עד כה בסך הכול שש תלונות וצפויות להגיע עוד שתיים בהמשך היום - אושיית הרשת גל גברעם לא ביניהן. לדברי גורמים במשטרה הלקח מארועי גברעם הופק.

במשטרה פרסמו שני מספרי טלפון שיעמדו למטרת סיוע לקורבנות נוספים ולנשים הרוצות להגיש תלונה בעניין. מספרי הטלפון: 050-6437124, 050-6437087.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שאשא ביטון תוקפת את בכירי משרד הבריאות: "קל לזרוע היסטריה"

הבמאי והשחקן צבי שיסל הלך לעולמו בגיל 75

אולימפיאדה תחת קורונה: שיא נוסף בנדבקים בטוקיו

גל גברעם
גל גברעם | צילום: צילום מסך

כזכור, הלילה סיפרה גברעם בסרטון ארוך שהעלתה לרשת כיצד הגיעה לתחנת המשטרה על מנת להתלונן נגד אביטל - אולם שם זכתה ליחס מזלזל ונשלחה להגיש תלונה מקוונת. "משטרת ישראל, אתם צריכים להתבייש", אמרה גברעם, שתיארה כי המקרה אירע לפני כשנתיים, וכשהגיע להתלונן הלילה, הפקיד בכניסה שאל אותה "למה רק עכשיו?. עניתי לו - כי פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת יותר. והוא שתק".

"אמרו לי - יש חוקרת אחת בלילה וזה ייקח עוד שעתיים-שלוש. אתם יכולים לחכות או להגיש תלונה במחשב. באתי, הגעתי עד למקום. צעקתם בכל מקום שפתחתם חקירה מיוחדת. השר לביטחון פנים עומר בר-לב – קראתם לכולנו לבוא להעיד, וזה לא משהו פשוט לעשות. משטרת ישראל, איפה אתם? אתם אמורים להגן עלינו". בעקבות הפוסט הגיעו תגובות רבות , כולל של השר לביטחון פנים עמר בר לב ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tom Haimov (Haimoff) (@tomhaimov)

בהמשך, גם בן זוגה של גברעם תום חיימוב התייחס לפרשה, ובחשבון האינסטגרם שלו סיפר על התקרית בתחנת המשטרה. "הייתי עד לאופן המכוער שבו קיבלו את בת הזוג שלי גל במשטרה. רתחתי שהשאלה הראשונה שנשאלה הייתה 'מדוע את מגיעה רק עכשיו?', זעמתי כששלחו אותה בבושת פנים לשלוח תלונה באופן מקוון".