המפכ"ל שבתאי מגיב לעודה: "לא אתן שיכפישו את השוטרים הערבים, אחינו לנשק"

לאחר דבריו של ח"כ עודה, לפיו צעירים ערבים צריכים להפסיק להתגייס למשטרת ישראל ואף קרא "להשליך את הנשק", המפכ"ל העניק לשוטרים הערבים המשרתים בכוחות הביטחון גיבוי ואמר כי "המשטרה בראשותי תהיה כחומה בצורה מול כל מי שיבקש לפגוע בהם ולערער את זהותם הישראלית ואת החובה שלקחו על עצמם"

זמן צפייה: 01:59

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, הגיב היום בטקס יחידות מצטיינות של משטרת ישראל במכללה הלאומית לשוטרים לדביו של יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, ואמר כי "לא אתן שיכפישו את השוטרים הערבים, אחינו לנשק".

עוד מדבריו של רב-ניצב שבתאי: "המשטרה בראשותי תהיה כחומה בצורה מול כל מי שיבקש לפגוע בהם ולערער את זהותם הישראלית ואת החובה שלקחו על עצמם באומץ רב. לא רק שאמירות הללו לא מרתיעות אותנו ושאין להן מקום בשיח, אלא הן מחזקות את התהליך אותו אנו מבקשים לקדם, והוא הגדלת מספר המשרתים הערבים בדגש על אלו המוסלמים בשורות המשטרה".

איימן עודה במליאת הכנסת
איימן עודה במליאת הכנסת | צילום: רויטרס

כזכור, מוקדם יותר השבוע פירסם יו"ר הרשימה המשותפת סרטון, בשיאו של גל הטרור, בו הוא קורא לצעירים ערבים שלא להתגייס לכוחות הביטחון, ולאלו שכבר התגייסו, המהווים לדבריו "אחוז אחד או אחוז וחצי", קרא "להשליך את הנשק בפניהם".

עודה טען כי "העמדה ההיסטורית שלנו, היא לעמוד לצד עמנו המקופח, כדי לשים קץ לכיבוש הנפשע הזה. כדי שתקום מדינת פלסטין ושדגלי פלסטין יונפו כאן, על חומות ירושלים, ושיהיה שלום על אדמת השלום".