רב מוכר הנחה את תלמידיו להימרח בשמן - ולהיאבק אלה באלה

תיעוד ממצלמות האבטחה הראה כיצד רב מחולון הדריך את תלמידיו לערוך קרבות ללא בגדים - ואז ביצע בעצמו מעשים מגונים. אחד הנפגעים סיפר: "הוא עשה לי דברים הזויים - קיבלתי סטירה לכל החיים"

זמן צפייה: 02:18

רב מוכר מחולון תועד מנחה את תלמידיו למרוח על גופם שמן ואז להיאבק זה בזה. בזמן שהם ממלאים את הוראותיו - הוא ביצע בעצמו מעשים מגונים. מצלמות האבטחה הראו כיצד נערכו הקרבות, ואיך הרב מזמן את התלמידים ומדריך אותם "להוריד את החולצות, לעצום את העיניים ולמרוח שמנים על הגוף".

"הייתי בערך בן 14", סיפר חיים (שם בדוי), "הוא אמר לי 'בוא לחדר', נגיד לחדר שלו. הוא היה אומר לי למרוח מים, לשים את זה על הגוף, על הבטן, על החזה, על הפנים. הוא היה אומר לי 'תעצום את העיניים' והייתי רואה אותו מתחבא בצד. אני מאמין שהוא היה מציץ עליי. זה קטע שלא יוצא לי מהמוח בחיים, אני מרגיש צמרמורת בכל פעם מחדש".

זו הפעם הראשונה שחיים מחליט לשתף מישהו במה שהרב נהג לעשות לו ולחבריו. "דברים הזויים, קרבות, מריחות מים על הגוף - אבא שלי 30 שנה איתו, אמר לי 'אל תדבר איתי בחיים על הרב'. סיפרתי לאבא שלי שהוא נגע בי, דברים מטורפים עם כל התיקונים שהוא עשה לי - אבא שלי התעלף. הוא הרס לי את כל המשפחה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גורמים בכחול לבן: נבחן ממשלת אחדות – כשגנץ ראשון ברוטציה

פרסום ראשון: האדם שאסף מידע על גנץ פעל ממשרד פרקליטו של רה"מ

שבים ממדינות באירופה ייכנסו לבידוד; כנסים המוניים ייאסרו

תיעוד מתוך תחרויות ההיאבקות בישיבה
תיעוד מתוך תחרויות ההיאבקות בישיבה | צילום: חדשות 13

כשכתבת חדשות 13 הגיעה לישיבה כדי לדבר עם הרב, היא גורשה. "עזבי אותנו כבר", אמר אחד התלמידים, "אנחנו רוצים ללמוד". כמו כן, כשהיא הגיעה לבית הרב, פתח את הדלת המזכיר שלו וסירב לאפשר לה להיפגש עימו. הרב עומד בראש מוסדות תורניים ידועים ורבים. הוא מוכר בציבור ורבים מגיעים לשמוע את השיעורים שהוא נותן בכל הארץ.

הפרשה עדיין לא הובאה לידיעת המשטרה. "אני לא מתלונן בגלל שאני יודע שהוא ישלח אליי אנשים וינסה לפגוע בי", הסביר חיים, "היום, בגיל 27, אני רואה את הסרטונים האלה ואת מה שהוא היה עושה עליי עם הקרבות. קיבלתי סטירה לכל החיים".

תיעוד מתוך הישיבה בחולון
תיעוד מתוך הישיבה בחולון | צילום: חדשות 13