התלונה על הטרדה בביה"ס: המורה שוחרר ללא תנאים מגבילים

לאחר שהתקבלה תלונה על מורה בבית ספר בשרון ונטען כי ביצע בעצמו מעשים מגונים בפני תלמידה, הוא נחקר וכעת שוחרר ללא תנאים מגבילים. בחקירה לא עלה חשד לביצוע העבירות

בית ספר ריק, כיתה ריקה
כיתה ריקה | צילום: שאטרסטוק

לאחר שנטען כי מורה בבית ספר בשרון ביצע מעשים מגונים בעצמו בפני תלמידה, הוא נלקח לחקירה והיום (חמישי) הודיעה המשטרה כי הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים לאחר שלא נמצא חשד לעבירה. עם זאת, בשלב זה המורה יורחק מבית הספר עד ליום ראשון.

כזכור, אמש פרצה מחאה של תלמידות ותלמידים בבית ספר יוקרתי בשרון בעקבות טענות של תלמידה על הטרדה מינית מצד אחד המורים. התלמידה הגישה תלונה במשטרה, אבל בבית הספר ממשיכים להעסיק את המורה. כמה מהתלמידות אמרו: "אנחנו לא רוצות שזה יקרה לעוד בנות".

התלמידה בת ה-14 שפוצצה את הפרשה, סיפרה אתמול לחדשות 13 על מה שעברה ועל התחושות בבית הספר. לדבריה, המורה ביצע בעצמו מעשה מגונה בעת שהשניים היו בשיעור פרטי לבדם. "ישבנו בחוץ, בספסל, אחד מול השנייה", סיפרה התלמידה. "הידיים שלו היו מכוונות למטה כלפי איבר מינו והוא התחיל לרעוד למשך כ-2 דקות ולא הפסיק. עזבתי הכל והסתכלתי עליו, הייתי בהלם. הוא המשיך למרות זאת ואז זה פשוט נגמר ברגע אחד. כולם היו בשיעורים אז אף אחד לא ראה".