הותקפה מינית במועדון, נאבקה במטריד - והביאה למעצרו • תיעוד

תוך כדי בילוי, הבחינה סתיו פילץ כי גבר זר נוגע בה בגסות מאחור. היא החליטה להשיב לו כגמולו ותקפה את המטריד בחזרה. צעיר שנכח במקום רדף אחרי התוקף והביא למעצרו. "אין לו בושה"

זמן צפייה: 03:57

סתיו פילץ, צעירה שבילתה במועדון בירושלים, הותקפה מינית במהלך מסיבה. פילץ סיפרה בריאיון לתוכנית "שש - אמנון לוי" כי "עליתי למעלה כיוון ששמעתי אישה צועקת שמישהו נגע לה בישבן. עליתי במדרגות כדי להזעיק עזרה ולקרוא למישהו שאני מכירה, תוך כדי שעשיתי זאת, הוא החליט לחפון גם לי את הישבן. אין לו בושה".

פילץ לא ישבה בחיבוק ידיים והחליטה להחזיר לתוקף מנה אחת אפיים: היא התעמתה איתו, תקפה אותו ולמעשה הפכה מקורבן המעשה הפסול, לזו שהתוקף נס מפניה. "האמת שבדרך כלל זו אינה התגובה הטבעית שלי", העידה על עצמה והוסיפה: "לקח לי הרבה שנים עד שהגעתי לרגע שאני מצליחה להגיב ככה. כל תגובה במצב כזה היא לגיטימית".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"לא אכפת להם מהתוצאות": החברה שמטעה צרכנים שרוצים שיער שופע

איך ישתנו חייהם של המתנחלים יום אחרי סיפוח השטחים?

עימות בכחול לבן: יעלון – "הפלסטינים הם סרבני שלום"

סתיו פילץ, הותקפה מינית במועדון - ותקפה בחזרה
סתיו פילץ, הותקפה מינית במועדון - ותקפה בחזרה | צילום: חדשות 13

לאחר התקיפה, לא ויתרה פילץ והחליטה למנוע מהתוקף לברוח מהמקום. "צעקתי ממש חזק, ובזכות כמה אנשים שקלטו שמשהו לא בסדר, קיבלתי עזרה. אדם אחד שנכח במועדון רדף במשך כמה דקות אחרי התוקף, ועצר אותו סמוך לניידת משטרה שהייתה במקום".

"לצערי הטרדות במועדונים אינן תופעה חריגה בכלל", סיפרה פילץ והוסיפה כי "עבדתי בעמותת 'לילה טוב' למניעת הטרדות בחיי הלילה, ולכן המקרה הזה היה ממש אירוני: גייסתי בעלי עסקים להצטרף לאמנה למניעת הטרדות - והנה זה קרה דווקא לי". פילץ סיכמה כי "המודעות לנושא הזה בקבוצות שונות באוכלוסיה, לצערי, עדיין לא מספיקה. הטרדות כאלה הן עדיין דבר מאוד נפוץ".